Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått bekreftet PCO, mne alle blodprøver er fine og alt. Men hadde selvsagt en liten "perlerad" når en såg på ultralyd. (hadde 6 på rad)

Men hva betyr dette egentlig??

Er det "bare " å slanke seg eller h

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange som blir gravide dersom dei slankar seg og endrar kosthold. Har du fått bekrefta el?

Skrevet

Har hatt el ja, men syklusen blei plutselig lengre og lengre når me starta å prøve. Men har nå iallefall brukt pergo ein mnd, og brukt el sticks og bekreftet el. Hadde sex på dei dagene rundt el, så får me sjå. Men denne mnd har eg så masse stinkninger og "vondter", så det går nok "rett i dass" Lurer på om det kan vera pergoen som gir meg ubehag

Skrevet

Har du vert inne å tatt blodprøve for å bekrefte el i forbindelse med pergo forsøket? El-testar kan lure deg, spesielt når du får tilført hormoner.. El-testar viser at kroppen nærmar seg el. Mange med pco(s) nærmer seg el, så stopper det opp rett før egget slipper..Kun blodprøve som kan påvise det. Eg fekk positiv el-test kvar mnd. men hadde ikkje el.

Eg hadde ingen bivirkninger av pergo, men stikkninger kan jo tyde på el eller at egga vokser.

Håpa det går bra:)

Skrevet

Bekrefta at eg hadde hatt el sist mnd ved blodprøve, men det var før eg hadde startet på pergo.

Skrevet

Så bra då:) Som du sikkert har forstått så e eg kjeeeeempe skeptisk til el-testar:) Eg blir berre lurt

Håpar stikkinga di er bedre og at det skyldes el eller kanskje til og med ei lita spire:)

Skrevet

Men i forhold til blodprøver, så skal eg ikkje ta fleire prøver. Gyn meinte at dette skulle gå bra....

Bruker ladycomp, men den får eg ikkje til i det heile tatt. Så den vurderer eg sterkt å selge........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...