Gå til innhold

her kan jeg kanskje flytte inn...

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter at jeg ble gravid flyttet jeg ut av Ass.befrukting og over til 1. og 2. trimester, men ser jo først nå at jeg faktisk kan flytte inn her også.

Kanskje det er flere "gamle" kjente fra ass.befruktning som har blitt rugere????

Jeg er nå i uke 19 og venter ei lita jente.

Klem fra Julie73 (som jeg brukte på ass.befruktning)

.........nå bruker jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen!

Jeg syns selv dette er det forumet som jeg hører mest "hjemme på" etter at jeg var ferdig med assistert befruktning.

Litt lite aktivitet, men det tar seg stadig opp :)

Skrevet

Hei Julie 73 / Lykkeliten i magen ! Jeg fulgte litt med deg på ass.befrukting:) Det gikk bra for meg på første forsøk, så jeg føler meg over-heldig ! Er du i bedre form ? hørte du ble overstimulert,huff..

Ønsker deg lykke til !!

Jeg er straks 6 uker på vei :)) krysser fingre, skal på UL neste tirsdag, det blir veldig spennende.

Skrevet

Hei Bella74 *baby i magen :)*

Så bra det var full klaff på første forsøk for deg, det er koselig. Skal ikke klage jeg heller, vi traff på første IVF. Hadde to pergotimekurer noen år før, og ett AIH forsøk året før. Så vi var også heldige, har jeg skjønt. Joda nå begynner formen å bli bedre. Væsken i buken begynner endelig å trekke seg tilbake etter 17 uker. Det har vært mange tunge og ekstremt vonde stunder - så nå klager jeg ikke. Sliter bare med tidlig bekkenløsning, brukket brystbein og betennelse i brystbeinet, samt litt magevondt pga alt som skjer ifbm "tømmingen" av væske til nyrene (antar jeg - kroppen jobber no' sinnsykt selv). - En ting er iallefall sikkert, at en fødsel skal jeg nok klare, når jeg har klart dette. De syv ukene på sykehuset var ikke gode, de 4 første ukene var i konstant smerte, tapping og smerter igjen. Tøffe tak, men det har kommet noe godt ut av det - nemlig ei lita jente som skal se dagens lys i oktober.

Hvordan er formen din da? Gled deg til UL, det er så fantastisk herlig å se - også så dyktige som de er. Jeg har fått tett oppfølging og av den grunn fikk jeg også mange ultralyder før jeg ble skrevet ut fra sykehuset, 4-5 stk. Så moro å følge barnet fra å være noe utydelig som jeg ikke ser noe som helst annet enn hjerteslag, til å bli stadig mer og mer likt en kropp, et menneske, et lite barn :-D Det er så fantastisk herlig :-)) Også så stolt som man er. Når jeg satt å så på bildene etterpå, så vokste jeg sikkert en halv meter ;-)

Masse lykke til fremover, og nyt alt med glede - alle følelser er så unike. Selv kjenner jeg lite til bevegelse. Litt bobling i magen noen ganger, men om en uke eller to regner jeg med at jeg kanskje begynner å kjenne noen spark. Tulla mi ligger så langt inn i bekkenet, så bildene fra den siste utvendige UL ble veldig uklare (har bare hatt innveldig UL tidligere) - og derfor har jeg en veldig lite synlig babymage også, men det kommer nok ;-)

Lykke til på UL og god 17. mai feiring :-)

Skrevet

Hei Julie 73 / Lykkeliten i magen !

Husker deg også fra min første runde!!! Fikk opprinnelig termin rundt 24 oktober, men det endte kjemisk, men var veldig heldig og ble gravid på fryseforsøk og har nå termin 1.1.09 :)

Noen tøffe tak du har vært igjennom skjønner jeg! Men må være herlig å være i uke 19, du er langt på vei og dette kommer til å gå bra! Strålende kjekt å lese om både deg og Bella74, husker dere begge og så veldig kjekt å kunne treffes her inne og :)

Ha en strålende fin dag begge to :)

Skrevet

Hei

Jeg husker deg også, mange kjente nick her :-) så herlig at du har lykkes, er det ikke fantastisk - jeg synes det er en så herlig følelse.

Hvilken uke er du i nå?

Kjenner daglig spark nå, endelig. Hun ligger så langt inn, så jeg har ikke kjent noe særlig (ikke vært sikker) før nå. Endelig halvveis :-) så nå teller jeg nedover igjen (først opp til uke 20 og så ned igjen fra uke 20....hehe).

Det var virkelig koselig å finne denne sida her. Det å se igjen så mange "kjente" nick - som har lykkes :-D

Ønsker virkelig alle sammen lykke til. klem

Skrevet

Hei du.. ja snakket jo masse med deg hehe så koselig.. jøss uke 19 så fort den tiden har gått, synes ikke det er lenge siden du skrev at du var gravid hehe..

Har jo selv blitt gravid da, etter over 11 år og 4 ivf forsøk, så satt den plutselig på egenhånd!! Mirakelbarn hehe og er såå glad.. får bare krysse alt jeg har for at jeg også får oppleve mirakelbarnet!!

Kleeeem

Skrevet

Hei Tullemor1

Gratulerer, så koselig :-) jeg blir helt rørt over alle som har vært på "ass.befruktning-siden" og som dukker opp/er her - det er så koselig. Så deilig at du endelig har lykkes. Hvilken uke er du i?? jeg har begynt nedtellingen nå. Telte opp til uke 20 og er nå på vei ned igjen fra uke 20. Er 20 + 3 idag faktisk.

Har du vært på UL ennå? Idag har vesla sparket ganske hardt, så jeg er ikke i tvil lenger om at jeg kjenner liv :-)

Nå skal vi ut å handle inn stellekommode og baby-senge-pakke - jeg gleder meg. Har masse babytøy (arvet) og leker, vogn, reiseseng, lekegrind, bæresele, vippestol, sportsvogn og det meste allerede - men noe vil jeg ha nytt, som sengediv. og stellebordet.

Har du begynt å handle/samle inn baby-ting ennå?

Ha en superfin torsdag

klem

Skrevet

Er så koselig å følge hverandre, jeg husker du spurte om masse i starten og du var så redd som alle oss andre... men så lykkes du og det var utrolig stort og det var noe også jeg synes var helt utrolig koselig og ble så glad for å høre.. det gir håp det vettu :o))

Jeg er i uke 5-6 skjønner ikke helt hehe skal på u.l 2 juni :o)

Jeg handler nok ikke noe før jeg er over 12 uker!!

Jeg må jo innrømme at jeg gleder meg veldig til å handle inn alt det du skal nå, så herlig!! jeg kommer til å bruke alle penger jeg har hehe...

Men her får vi nok vente til, ja..

DU får kose deg i helgen.. kjempe koselig å treffe deg igjen!! kleeeem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...