Gå til innhold

har endelig bestem oss for vogn...

mammalea med to i magen

Anbefalte innlegg

Etter masse fram og tilbake, har vi endelig bestemt oss for hvilen vogn vi skal ha. Blir Teutonia Team S4 på oss, i sort å grått. Er den vogna som har mest av det vi ønsker i ei vogn.

Har lagt vekt på at det er "snurrehjul" fremme, at jeg kan ha barna både imot meg og fra meg, at det er regulerbart håndtak og at det er store hjul på vogna.

Størrelse og vekt har ikke noe å si for vi har stor bil så vi slipper å slå den sammen. Andre pluss for denne vogna er at det er individuelle regulerbare fotbrett til barna, stor kurv under og at den ikke var dyr.

Nå er det bare å få alt annet på plass til tvillingene kommer ;)

Fortsetter under...

Grattis med vogn valg... Det er jaggu ikke lett!

Vi har en Teutonia Alu S4 også... hel sort da. Hadde de samme kriteriene som deg, og da var det egentlig ikke sååå mye å velge mellom .

Nå står den oppslått inne på barnerommet, den ser rå tøff ut :) Gleder meg veldig til å få trillet litt denne sommeren!

Er så heldig at min mann har laget rampe for vogna så jeg kan trille den inn og ut av bilen. Trenger ikke å løfte den. Rampen har han laget i aluminium så den veier minimalt.

Han skal lage rampe til trappa å, så jeg bare kan trille den opp og ned av trappa og.

Den veier ikke fullt 20 kg, synes ikke d er så mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...