lilletrollet Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 .... og hjelp jeg har fått av dere "ringrever" i den tiden jeg har vært her. Dette forumet har vært til stor hjelp for meg på mange måter. Jeg var en av de heldige som lyktes med vårt IVF forsøk og vil ønske alle dere andre lykke til. Måtte solen skinne til dere også og at spiren setter seg fast og blir der inne tiden ut. Håper å se dere over etter hvert på "Gravide slitere" Store lykkeønskninger og fingerkrossed og varme tanker til dere alle sammen. Jeg tenker på dere.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Lykke til videre i svangerskapet ! Gratulerer så mye med den positive testen- det må føles fantastisk ! Hilsen
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 GRATULERER SÅ MYE!!! Jeg vil også benytte anledningen til å takke for meg og den utrolige støtten jeg fikk av dere "ringrever" i den tiden jeg var her inne. Dette forumet var til stor hjelp for meg og det var et utrolig samhold her inne, noe jeg savner på 2. trimester, hvor jeg nå har flyttet inn. Jeg var også en av de heldige som lyktes etter vårt IVF forsøk, er nå i uke 19 og venter ei jente. Jeg ønsker dere alle lykke til, og håper det snart blir deres tur :-D Jeg savner dere. Klem fra Julie73 (som jeg brukte da)
nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Gratulerer så mye til både deg og lykkeliten! Det må være en fantastisk følelse!!!
Mrs. icsi og småen Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Dette var en utrolig smart tråd! Dere skal vite at dere er unike her inne jenter, her finnes masse trøst, håp og gode meldinger til hverandre. TAkk for støtten jeg fikk da jeg stod midt oppi det for noen måneder siden. Jeg er inne jevnlig for å sjekke hvordan det går med dere, og håper jo at samtlige snart følger etter. Masse lykke til, til dere alle, og en stooor god klem fra ei som nå hører til på 3.trim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå