fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 hei... må klage litt her jeg... synes det er fryktelig lite aktivitet her inne på 90+.... var så glad da jeg fant ett forum for oss med kjøtt på kroppen som vi kunne ele sorger og gleder og bekymringer med..... men det er ikke mye aktivitet her fra dag til dag.... håper på at flere vil dele tanker om graviditeten og alt rundt det videre... klemmer :-)
Lemonia Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Det er jo bare å spørre hvis du lurer på noe, lage litt liv selv. :-)
Dodlimammatil2 Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 jeg er enig, men det er ikke bare gravide her inne vel? fordi jeg er ikke gravid, men prøver og fremdeles over 90 kg :-P
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2008 hei dodli:) regner med det er mange prøvere også, regner med det er mange av dere også som lurer på ting, så det hadde vert kjempe kjekt om vi kunne dele erfaringer:) nei vi må få oppaktivitets nivået her inne..... regner med at det er mer enn noen få som er 90+..... lykke til med prøvingen:)
mammalea med to i magen Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Jeg må bare svare deg. Er helt enig med deg, er veldig rolig hær inne. Det jeg synes er kjipt er at det nesten bare er vektinnlegg, og syting om hvor tung man er/hvor mye man har lagt på seg. Er selv godt over 90+, bynte på 105 når jeg var på første svangerskapskontrollen. Er fullstendig klar over at det er for mye, men føler ikke for å henge meg sån opp i det. Jeg er sånn jeg er, enkelt å greit, å har en mann som elsker hvert et gram på min smekre kropp, som han selv sier. Synes det er trist lesing å bare lese hvor negativ alle er til sin egen vekt og vektoppgang. Er man gravid så er man gravid. Da må man regne med at vekta gå oppover. Da skal man være lykkelig og glad! Er jo nesten ingen som prater om svangerskapet og erfaringer rundt det. Er jo nesten bare tråder om vekt og vektoppgang. I mitt forrige svangerskap gikk jeg opp 22 kg, men da sluttet jeg å røyke å så både lege og jordmor "ga" meg de ekstra kiloene. De mente at røyking er mer skadelig for både barnet og meg enn noen ekstra kilo. Kan ikke hver enkelt prøve å være glad i seg selv, selv om man veier 10, 20 eller 50 kilo for mye. Man kan ihværtfall prøve å ikke bare være negativ.... Ble litt rotete, men kan kansje skylde på tilig ammetåke
Lemonia Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 Skjønner at det kan bli mye syting her inne, men er man overvektig er man jo stort sett allerede bevisst på vekten sin. Og som gravid blir det jo ikke akkurat mindre fokus på det. Helst skal man ikke gå opp særlig mye når man har en del fra før, men babyen skal jo vokse den også, og det er også åpenbart at mange blir møtt av helsepersonell som ikke skjønner at dette er noe følsomt for mange. Jeg er glad jeg ikke er så veldig følsom for det da jeg var på første kontroll hos legen min. Vekta står bak disken i resepsjonen som er helt åpen ut mot venterommet, det er dermed helt umulig for de ventende å ikke høre sykepleieren som bemerker seg hva jeg veier. Jo, jeg innrømmer at det var litt ubehagelig og jeg innrømmer at jeg er glad jeg ikke skal på kontroller dit mer (går til sykehuset siden jeg har risikosvangerskap av andre grunner). Jeg merker at jeg tenker på vekta mer nå når jeg er gravid. Jeg prøver å spise sunnere enn jeg pleier (hehe, hvorfor kan jeg ikke bare gjøre det ellers også? De fleste er jo skyld i sin egen overvekt, men det er neimen ikke lett likevel.) og er kjempeglad for at jeg har gått ned 4 kg hittil. Jeg passerer nok glatt 100 kg likevel. Jeg tenker også på den fine lille gravidmagen naboen vår hadde i fjor, og som jeg bare kan se langt etter. Men men, sånn er det nå bare.
C@milla *EMIL* Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 ja det er litt lite aktivitet.. men det er bedre nå enn for noen uker siden synes jeg... Vi får legge inn noen innlegg hver dag;o)
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. mai 2008 det høres bra ut:) litt mer innlegg og det blir mere aktivitet her inne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå