Gå til innhold

Ønsker en sportsvogn/trille med 3 hjul, svingbart forhjul, blir liten sammenlagt. Forslag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

TFK Buggster S

Helt fantastisk vogn. Syns denne er bedre enn zappen, for barnet får en hvilestilling i den.. ryggen kan legges ned noe :) Tar litt større plass enn zappen sammenleggbar....

Hvordan er zapp og buggster på grus da? Ser for meg at de passer best på flatt underlag, men har ingen erfaring da.

Jeg ville heller gått for en med lufthjul tror jeg. De engletrollet nevner er jo gode vogner, tfk har mest finesser mens easywalker er (etter min mening) best å trille.

Så nettopp på en baby jogger city elite (tror det var det den het...) og den ble også liten sammenlagt. Kostet bare rett rundt 3000 kr. (Men likte ikke helt tyngdepunktet på den da, mulig de kanskje velter litt lett. så greit å høre om noen har erfaringer.)

Da jeg kjøpte Zapp så jeg for meg at det var en "senter" trille, å ikke akkurat noe å dra med seg ut i skogen, men her om dagen var vi på en lekeplass, å da kjørte vi på grus og brostener med den, å da oppdaga jeg at den er vært pengene altså!! :)

Annonse

Katrine89**INA-TurboTroll... Akkuart sånn er buggstern her også ja :)

Lett å trille på grus og borstein!

Det eneste forskjell på disse to vognene er at du kan legge ned ryggen litt på bugster, og zappen blir myye mindre sammenleggbar :)

Syns kanskje buggstern er litt mykere å ligge i enn zappen også...

Hvem som er stødigst av disse vet jeg ikke.. Men jeg kan nå trille med en arm med buggstern.. men det tror jeg du fint får gjort med zappen også? pga at det er 3-hjuling..

Tror ikke det er noe mere forskjell på disse? Nå har ikke jeg kjørt zappen ute, men de virker ganske like...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...