Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Navnene jeg tenker på nå er Jente: Milene Nelia Gutt: Ailo Håper mange vil svare! Jeg synes det er så vanskelig, men veldig gøy med navn!!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Synes Milene egentlig var gansek fint.. Har ikke hørt det før, men synes det blir finere og finere jo flere ganger jeg sier det. Nelia liker jeg ikke så godt, synes det er litt 'uferdig' på en måte. At det er mer et kallenavn. Men er ikke fælt da. Ailo er jeg litt usikker på. Ville nok ikke ha brukt det selv, men er ikke så værst. Trenger nok litt tid til og venne meg til det..
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Milene minner meg om 'melena' som er blodig avføring. Melina synes jeg er mye flottere og penere, i så fall. Nelia er bare utrolig vakkert! Det står på min liste også! Sjeldent, nyydelig og spesielt! Ailo minner litt for mye om Milo og blir for utenlandsk for meg. Nelia er absolutt min favoritt her:o)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Du og jeg har nok ganske ulik navnesmak. Jeg liker også navn som ikke alle har, men disse ble litt for unorske og uvante for meg. Milene - jeg tenker på byen Milano. Nelia - Cornelia er mye finere. Evt Nelly eller Nila. Ailo - Ailo Gaup? Samisk?
Vannmann35 Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Milene - ok, men aldri likt hverken Lene eller Malene noe særlig, dette ble en mix.... Nelia - helt ok som kallenavn for Cornelia... Ailo - er du samisk så er det fint, ellers markerer det en etninsk tilhørighet som ikke er der.... Veldig typisk samisk.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Ok ok. Takker for svar. Jeg har kanskje litt sær navnesmak, men synes det er artig med navn som få mennesker har. Det gjør jo barna litt spesielle. Når det er sagt liker jeg ikke at folk himler med øya når de blir fortalt navnet, så en mellomting er greit;) Kom gjerne med flere tilbakemeldinger. Da blir jeg så glaaad! :-)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 - Og nei, vi er ikke samiske, bare synes navnet er kult. Visste ikke at Ailo var samisk heller jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå