Gå til innhold

Forskjellen emllom Easy walker calssic og sky?

Anbefalte innlegg

Ser calssic har låst fremhjul og handlekurv i metall.

Men hørt man kan bytte over til "sky" hjul.

Så er det noen andre forskjeller? Classic kan jo brukes til 5 år. Er den mer robust? Klarer ikke se forskjell på bildene.

Her er link:http://www.easywalker.nl/noo/classic.html

Fortsetter under...

Jeg har hatt classic og har nå sky - ville aldri byttet tilbake til classic.

Så om du kan velge - ville jeg helt klart valgt sky.

Classic er 7kg inkl hjul, den kan ikke legges helt flat, den har to stillinger for ryggen. Handlekurven er liten og løs, den er ett irritasjons moment synes jeg, da den stadig hang seg fast i fjæringene når vognen skulle slåes sammen.

Joda, fronthjulet kan skiftes på classic, men den blir langt fra like god og trille med det svinghjulet - da dette hjulet er lite. Vognen blir ogsa da litt baktung med dette lille fronthjulet. Den tipper ikke bakover, men hvis vognen er tom og du har f.eks en veske eller mye i lommen bak på ryggen kan den tippe bakover - aldri med barnet oppi vognen.

Sky er 9 kg med hjulene, den har 4 posisjoner for ryggen helt flatt til helt rett, den er helt fantastisk lett og god og trille.

Den er stabil og barent sitter veldig fint og sover godt i dennne vognen.

Også smart med front bøyle.

handlekurven er større og sitter fast.

Justerbart håndtak - er genialt.

Mye enklere og slå sammen enn classic.

Titteluke i kalsejsen.

... kommer ikke på noe mer da jeg ...

Lykke til med valget ditt !!

... det står fast som på classic'en men det vender på en måte

innunder vognen og stikker ikke sånn langt ut foran ...

Siden jeg har hatt Classic og nå har sky - vil jeg helt klart si at SKY er best også på vinterføre og grusveier ...

:-)

Blir du noe klokere av alt dette da ??

- håper det iallefall :-)

Annonse

Takk for svaret. Jeg er forresten ikke HI, har bare kuppet tråden siden jeg nærmest har bestemt meg for en EW. Jeg er selv ganske liten og lett så å drasse på en tung simo vogn vil jeg ikke. Har sett at de har EW Classic på salg på babyjungle, og synes de selger vogna for en billig penge. Men i mitt stille sinn håper jeg at Skyen kommer på salg. Den har jo regulerbart håndtak, og det kan jo være viktig når samboeren min er 30 cm høyere enn meg :)

Er det noen som vet om babyjungle bruker å ha salg på vognene sine, slik at det kanskje er et håp om at Skyen kommer på salg?

... kjøpt EW SKY fra babyjungle.nl og den totale summen kom tilslutt på like over 4000kr - så det er billigere enn å kjøpe fra f.eks babyplaneten - der kommer den på 4600kr med frakt :-)

Babyjungle funker kjempe fint og 6 dager etter at vognen var bestilt - kom den på døra !!

:-)

Gå helt klart for en SKY !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...