Frøken Lilla Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Hei Du har spådd meg tidligere, men er en liten stund siden nå Vil du se om du ser flere barn på meg? evnt når og kjønn? Er f 14.10.74 På forhånd takk
kaos83 Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 hei har du en gutt å en jente fra før elste rundt tre år... .. og fint hus... isåfall trot jeg kanskje det kommer en liten en til... men om et år eller to.. da en gutt
Frøken Lilla Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2008 hei Jeg har 3 barn jeg, jente 6år, gutt snart 5år, jente 2år. Har hus, men er vel ikke sånn kjempefint Helt greit liksom Vet ikke om du får opp noe annet nå? (Uansett er jo ikke et år lenge til, hvis det er da gutten blir født)
kaos83 Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 ja du får nok en gutt til.. jeg så et bilde inni hodet mitt av gangen din,, og den var fin tror jeg hehe? men prøver dere eller?
Frøken Lilla Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2008 Hehe, gangen er vel helt grei Ja, prøver, men det tar visst litt tid denne gangen Får ikke noe mer ekstakt eller flere bilder som kan hjelpe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå