Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Vi venter nr 3. Kan noen hjelpe oss og finne et jentenavn som passer til brødrene?Kan dere rangere de jentenavnene vi har? Eller er det andre navner som er finere? Våre favorittnavn er: Hedda Hannah Siril
prebs Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Jeg ville rangert dem slik: 1.Hedda 2.Hannah 3.Siril Ellers synes jeg disse passer: Sarah Johanne Elise Kristine Pernille Cecilia Rakel Benedicte
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 takk til dere som har svart. Dytter litt jeg, vil gjerne ha flere meninger
huldra87 Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Helt ærlig så liker ikke jeg navnene på lista di så godt, og spesielt ikke Hedda. Synes det er lite vakkert! Siril er altfor sukkersøtt. Hannah er vel ok, men veldig kjedelig. Hannah er likevel min favoritt blandt de tre. Noen andre som jeg synes passer godt til Mathias og Noah: Emilie Eline Karina Tonje Vilde Julie
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Mathias, Noah og Hanna (synes det er finest uten h på slutten) Andre forslag: Mathias, Noah og Olivia Mathias, Noah og Helene Mathias, Noah og Sofie Mathias, Noah og Emilie Mathias, Noah og Amalie Mathias, Noah og Linnea Mathias, Noah og Elise
Vannmann35 Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Siril er nydelig synes jeg :-) Men synes vel ikke det passer ultimat med brødrenes navn, dersom det er viktig - da passer Hannah bedre, men det er jo temmelig kjedelig da - spør du meg.
megc Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 Hedda og Hannah passer begge to. Siril var ikke en favoritt akkurat. Hva med: Linnea Emilie Amanda Aurora Josefine Emma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå