Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hvordan går det med dere?

jeg er selv på 5 rugedag idag, alt er som normalt.

Skal teste den 21 - om nøyaktig en uke.

lykke til og håper dere har det bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Her er formen bra! Har hatt en del murringer og stikking de siste dagene, men akkurat nå kjenner jeg nesten ingenting. Og da tenker jeg at det sikkert ikke har klaffet.. :-( Humøret er veldig opp og ned! Gråter lett og blir fort sint... Huff, tar på dette. Jeg skal teste torsdag om en drøy uke, den 22. Leeenge til! Men kan jo hende jeg får mensen innen den tid... Håper det blir BARE positive tester på oss!!! Lykke til!=)

Skrevet

Hei alle rugere:))

Er på rugedag 7 i dag, føler meg gravid, men det er jeg jo også når de har satt inn et befruktet egg:)

Det vil jeg også være til det motsatte er bevist.

Formen er topp:))

Lykke til jenter.

Skrevet

Så bra å høre fra dere!

Det at vi ikke merker noe skal NOE til da - vi er jo såvidt gravide - hvis det går bra!

Jeg regner med negativ test - men er positiv for det - vil bare ikke bli skuffet.

men mest av alt gleder jeg meg til å kunne ta testen og få svar - det å ikke vite er egentlig det værste!

Så i mitt hode er det en lettelse når den 21 er over og vi VET!

Uansett gleder jeg meg ubeskrivelig til denne sommeren - som skal nytes - gravid eller ei.

Jeg håper med alt jeg har for dere andre rugere også!

Krysser fingre og alt jeg har. :-)

Skrevet

Heisann alle rugere.

Rugedag 6 her, kjenner ikke så mye så jeg har sagt til meg selv at jeg ikke skal spekulere så mye.....men jeg måtte jo inn her da for å sjekke hvordan andre har det :)

Lykke til dere andre :)

Skrevet

Går greit med meg, er på dag 2 som ruger. Bp den 23 mai. Er veldig trøtt pga Crinonen, ellers har jeg en del murring i magen. Når fester egget seg?

Skrevet

prøver28

Egget fester seg mellom dag 3 og dag 5:)

Skrevet

Halloen.

Jeg er nå kommet til rugedag 8 og er vel ikke den mest positive.

Kjennes veldig ut som mensen er rett rundt hjørnet. Det blir ganske mange turer på do for så sjekke =) blir jo helt tøvete av det her.

Tenker at jeg tar en test på mandag - hvis ikke mensen dukker opp først.

Lykke til alle sammen;-)

Skrevet

hm... teller man ruge dager fra den dagen man setter inn egg eller fra dagen etter innsetting?

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at innsettingsdagen er dag 0 =)

Skrevet

Vi er så stille i uke 19 gjengen!:)

fint med en oppdatering fra alle rugerne!

Symptomer?

Jeg er på rugedag 4, og begynte først i dag å kjenne noe. -nå i kveld er formen fin.

Skrevet

I går kjente jeg lite på dagen men fikk litt vondt nedover lårene (murringer) utover kvelden. I natt har jeg hatt skikkelig menssmerter, kjennes ut som mensen er på vei, huff, hadde nesten ikke lyst til å stå opp av senga, men har ikke kommet noe blod ennå. Blir snart gal av dette jeg!! Drømmer så mye rart om natta, får positiv test i det ene øyeblikket og negativ i det andre ;-) Sover ganske urolig for tia. Har fått igjen veldig ømme brystvorter - det hadde jeg rett før uttak også.

Er bare på rugedag 6 i dag....

Skrevet

Da var jeg kommet meg til rugedag 9. Har sovet i natt til en forandring og det var deilig. Mensenfølelsen gav seg litt i går, men den ligger å lurer. Kommer og går hele dagen.

Jeg har ikke testdag før på mandag, og akkurat nå skjønner jeg ikke hvordan det skal holde til over helgen. Det er leeeenge igjen.

Nå begynner det å blir for spennende......

Skrevet

Jeg har hatt et par stikkinger de siste par dagene. I går kveld hadde jeg et kraftig stikk, og i dag morges hadde jeg også et kraftig stikk, hvor jeg sa i fra til mannen min om det (jeg pleier aldri å gjøre det, hvis jeg ikke har skikkelig vondt). En halvtime etterpå kjente jeg stikking både på høyre og venstre side av magen. Etter det har jeg hatt skikkelig vondt i nedre del av ryggen. (Er ruger på 2 egg).

Jeg er oppblåst i magen og merker at det kommer mer utflod.

Ellers er jeg veldig trøtt, og har vanskelig for å sove. Sover veldig urolig - snur meg ofte fra side til side.

Jeg er på rugedag 3 i dag.

Men utrolig å sent tiden går.... Dette her må være det verste med hele dette opplegget. Vite at man har 1 (eller 2!) befrukta egg i livmora og faktisk er gravid, men ikke vite om det/de klarer å feste seg. Fy søren. Skal bli så utrolig deilig å få vite om man er gravid eller ikke! Det er HELT sikkert!

Skrevet

Hei er på rugedag 5. Har ingen symptomer. Men vittig å lese det du skriver (prøver på nr 2) jeg har bare trodd at det er fordi det har blitt varmere at jeg ikke sover om natta. Jeg er akkurat som deg, bare vrir meg å får ikke sove. Tenker ikke på noe spess når jeg ligger der heller, men kansje det er normalt. Det er jo noe som skjer inni oss om dagen. Det eneste jeg kjenner er at jeg har blitt stølere i magen en normalt.:) Dagene går kjempe sent. !!!!!!!!

Skrevet

Godt det er flere som har vanskelig for å sove. Det må jo være noe med denne prosessen her...

Jeg har akkurat vært ute å klippet plenen (med plenklipper som "drar selv") der det ikke er bakker - så har hatt meg en liten trimtur på en drøy halvtime. Kjenner godt at jeg er sliten nå, så må slappe av før mann og barn kommer hjem. ;)

Hva gjør dere om dagene? Jobber? Eller sykemeldte?

Jeg er sykemeldt og synes det er godt. Har jobbet før og vært rimelig sikker på at jeg har vært gravid, men mensen har dukket opp. Har hatt noen av symptomene som jeg har nå da, men de har vært mye mer intense enn nå - så håper det er et bra tegn at de er redusert. Har en stressende jobb, og fant ut at jeg nå måtte ta det med ro når vi var i gang med IVF, og det angrer jeg ikke på, selvom dagene går sent. Har snakket med et par kollegaer som forteller at det er rimelig hektisk på jobb nå, så er glad for valget mitt. :)

Skrevet

Jeg er også sykemeldt og synes det er godt. Synes det er godt å få hentet seg litt inn etter alle hormonene, uttak og innsetting.

Har hatt et forsøk tidligere og var da hjemme noen dager etter at mensen var kommet. Var greit å ha noen dager å fordøye det på før jeg skulle på jobb igjen.

I dag har været vært bra og det ser ut til at det blir strålende sol i morgen, så da blir det vel litt kos ute i sola.

Nå er dag ni snart overstått for meg, men må bare innrømme at det ut som mensen sikkert dukker opp i natt. Har nesten ikke lyst å legge meg..... :-)

Kjenner at jeg har en litt nervøs-grue-følelse i magen.....

Skrevet

Hvordan går det med deg nå, Lund71 ruger på 2? Håper mensen ikke dukket opp som du trodde.

Jeg har sovet godt i natt og akkurat nå er jeg skikkelig rolig for at dette skal gå bra. Kjenner en klump nede i magen, og er litt oppblåst. Er i dag på rugedag 4. Kjente i går utpå formiddagen et stikk i navlen og tenkte da på navlestrengen, men ærlig talt er vel det litt tidlig??

Mine symptomer er borte en stund og så er de der - slik er det hele tiden. Hvordan er det med dere?

Skrevet

Jeg har fortsatt ganske sterke mensmurringer, hatt siden i går natt - føler at mensen er rett rundt hjørnet. Er bare på rugedag 7 så synes det er litt tidlig med mens allerede nå, men kan vel komme så tidlig også sikkert. Huff, tenker ikke på så mye annet om dagen enn om jeg er gravid eller ikke. Går på do hele tiden og sjekker om mensen har kommet.. Humøret er veldig opp og ned, én uke til test i dag!!! Håper det blir mange gladnyheter fra uke 19-gjengen snart!!!!

Skrevet

Hei alle sammen.

Gøy å få meld fra dere underveis i rugetiden.

Jeg er nå på dag 7 og skal teste den 21. I går våknet jeg med to skikkelig sprengte pupper, men det er jo normalt at man kan med progestan stikkpillene, men det er litt artig lell.

Følger meg helt normal ellers.

Får tiden til å gå når jeg er på jobb.

Det blir en lette når helgen er over og testedage våre nærmer seg.

Ønsker dere masse lykke til - og så gleder vi oss til mange tilbakemeldinger fra dere.

God 17 mai!!!

Skrevet

Da var det over for denne gang. Mensen kom i løpet av natten - akkurat som jeg hadde på følelsen.

Kom like langt denne gangen som sist gang - rugedag 10!!!!!!!!

Da er det bare å hente seg inn igjen og nyte noen måneder med sommer, og så får vi sette i gang med siste forsøket. Vi har allerede bestemt oss å ta nye forsøk privat hvis det ikke går neste gang heller - sånn at man ikke blir så ekstra stresset siden det er det "siste" forsøket.

Lykke til andre rugere - håper på mange spirer etterhvert. Kikker nu innom i ny og ned for å følge med=)

Skrevet

NEI! Så dumt:-( Hadde virkelig håpet at du var gravid!!! Det var leit å høre... Godt å høre at dere ikke gir opp og har planene klare videre!! Masse lykke til=) Stor klem sørfra!

Skrevet

Til Lund73: Ut ifra dine "symptomer" de siste dagene er jeg rimelig sikker på at jeg ikke er gravid:-( Mensmurringene startet natt til i går og kommer og går hele tiden. Er likt slik at har kjent det. Så mensen min kommer nok hvert øyeblikk! Ja, ja, bedre lykke neste gang. Kjenner jeg er rimelig deppa her nå:-(

Skrevet

Skal krysse fingrene for at det ikke er mensen som kommer. Det er jo veldig forskjellig - noen har mensmurringer, men er gravid. Men det er utrolig tungt når man bare går å venter, humøret blir helt ustabilt.

Jeg har vært ute å gått en lang tur og det var veldig godt. Nu får jeg ta opp litt trenging igjen og så er det vel på jobb igjen neste uke.

Skal også sjekke opp men noen akupunktursenter. Vet det er flere som bruker det.

Tenkte at vi skulle prøve litt nu i tiden før neste forsøk - vi prøve litt selv i mellomtiden ;-)

Skal krysse alt jeg kan for at det går bra for deg....

Skrevet

Utrolig synd at du ikke er gravid, Lund 71 ruger på 2! Føler virkelig med deg.

Jeg har fortsatt symptomer på å være gravid og er blitt veldig rolig for at dette skal gå bra.

Dere må alle, som ikke har testet, ha lykke til! ;)

Ha en flott 17. mai og kos dere som best dere kan! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...