lilletrollet Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Skal i tidlig UL i dag kl 13:00. Har tusen sommerfugler i magen og har omtrent ikke sovet i natt. Er så spent og samtidig så redd for at det skal være noe galt. Går liksom å kjenner etter hele tida om det er noe som ikke er som det skal være og sammenlikner med sist jeg gikk gravid. Og denne gangen er det ganske anderledes. Føler jeg selv i hvertfall.... Mannen mener at det er ganske likt. Er like trøtt og uopplagt, men VELDIG mye mer kvalm. Har jo egentlig ikke grunn til å ha så mange bekymringer, har jo ikke hatt blødninger eller noe som helst som skal tyde på at det skal gå galt. Men har enkelte dager vondt nede i ryggen. Minner veldig om sist da jeg fikk bekken løsning etter en fjelltur i uke 18. Har jo hørt at dersom man har hatt bekkenløsning tidligere kan man få det veldig tidlig ved en senere anledning. Så jeg håper det er det og ikke at det er noe som er i veien. Flott at det er begynt å bli litt aktivitet her inne. Ønsker dere alle lykke til fra et særdeles vinterlig Tromsø.
Gullblomst Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Hei! Håper UL gikk fint idag, og at du nå går og smiler fra øre til øre?
lilletrollet Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2008 Hei. Alt så flott ut. Hjertet slo i en sinnsyk fart og ungen var 18mm. Ryggplagene jeg har hatt og fortsatt har er bekkenløsning. Hadde det i første svangerskap og da er det visst helt normalt at det kan komme tidlig i senere svangerskap. Så fra i morra av er jeg 50% sykemeldt. Har snakket lenge med sjefen min i dag og ho er bare helt topp. Det gjør det hele litt enklere.
Grublegruble Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Fantastisk kjekt lilletrollet!!!! Vi har noen gode dager nå vi to, og kjenner jeg kan endelig slippe ut noen gledestårer og senke skuldrene litt. Det var liv der inne!!!! Er tidlig enda men har troen på dette nurket, det SKAL gå bra denne gangen! Godt du er sykemeldt og kan ta det litt rolig. Er også det noen dager, har vært så kvalm og trett og nå er jeg kraftig forkjølet med vondt i halsen også, men jeg jobber per pc hjemmefra, og hviler når jeg har behov for det. Pass godt på degselv og spiren din, så skal jeg gjøre det samme God klem til det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå