Gå til innhold

Festeblødning eller EL-blødning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt urolig denne uka.... Hadde spotting noen dager etter forventet EL, og den varte i en halv uke.... Hva var dette?

Født 171271

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du virkelig???? :-) Selv om denne blødningen kom litt vèl kjapt til å være festeblødning?

Håper du har rett! :-)

Tusen takk!

Skrevet

ja tror det, men kan jo ta feil.. men føler det er veldig pos rundt deg:)

Skrevet

Hmmm dette blir spennende... For det kan IKKE være humøret mitt du merker som positivt... Hehe...

Skrevet

Andre? :-)

Skrevet

Opp

Skrevet

Når får jeg evt. positiv test?

Skrevet

:-)

Skrevet

Litt stille her i dag? :-)

Skrevet

hmmm....

Får opp at du er gravid jeg og kan teste positivt fra 18 mai men kan jo ta feil da.

Lykke til!

Skrevet

Du er ganske sikker på datoene dine, 0406! :-) :-) Nå har du hatt rett på 2 EL-perioder, og 18 mai er testedatoen... :-)

Husker ikke helt om du var en av dem som spådde meg gravid da tanta var forsinket sist, men pytt.... Det KAN jo være at jeg faktisk var gravid da, men mistet... Mange vet jo ikke engang at de er gravide før de mister, liksom.

Skrevet

Anyone else? :-)

Skrevet

Lurer på at jeg sa det ja:) men jeg tar endel feil da.

Er jo ganske ny i dette.

Holder på å sikler etter en ny pendel som jeg skal gå i anskaffelse for om noen dager så da kan jeg godt prøve igjen på deg.

Tviler jeg får den før 17 mai for må bestilles.

Skrevet

Venter spent, jeg! :-) en eller annen gang blir jeg vel gravid slik at du kan prøve... :-) Hvis jeg ikke er det NÅ.

Skrevet

Flere?

Skrevet

Opp igjen....

Skrevet

Og litt til... :-) :-)

Skrevet

Ingen flere? :-)

Skrevet

trur du kan være gravid ja :)

Skrevet

Takk! :-) Da krysser vi fingrene for det! Har nå kjøpt tester, men det er nok litt tidlig enda....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...