Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 I bhg anbefalte de sånne skoposer (hvor får en kjøps slike?), men ser for meg at det må bli voldsomt varmt på sommeren?? Burde jeg helle kjøpe småsko? Merke? Hvor? Hun er 10,5 mnd og går enda ikke.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Barnebutikker har slike skoposer. Vet det finnes til vinterbruk,men siden dem anbefalte det,så har de sikkert slike tynne også. Minien her går ike enda,og vi bruker bare tynne lange sokker utenpå de han allerede har på seg. Men han er hjemme enda også da,og blir det masse sand på han,så har jeg tid til å kle av han og fjerne det.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Gutten min ble 1 år i juli i fjor. Kjøpte sko og sandaler på våren sommeren. Kjøpte ecco sko ( slike typiske sko som de får som de første) som jeg syntes var fine. De var også veldig gode! Synes skoa bør være gode og stødige når de er så små og skal lære å gå. Sandalene var også ecco. Veldige gode sko det også! Brukte dem masse, og ble innesko i bhg etterhvert. Reima har skoposer. Sjekk der de har det merke:) Men de bli vel veldig varme ja. Må evt være når de er bløtt og kaldt...
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 sko anbefales ikke til barn som ikke går enda. De må bygge opp muskler rundt anklene og foten generelt. Så skopose hørtes fint ut det.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Sko skal de jo ikke ha før de kan gå nei. Min mini gikk seint så skoposer / regnsokker var helt topp. Jeg kjøpte Stonz - http://www.stonzwear.com/ Disse sitter virkelig godt på. Så på andre også men skal de brukes til lek i sandkasse etc og ikke bare stillesitting i vogn syntes jeg egentlig ikke at der var noe alternativ... Ikke gikk hun før hun ble 19 mnd heller så vi fikk god bruk for sokkene.
lillegutt mars o7 Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Kjøpte sånne myke vann-og vindtette tøfler på Cubus til 49 kr når Lillegutt bare krøp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå