Tinna*med nytt barn i juli!* Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Gravid!! Helt utrolig!...Vi klarte det selv til slutt! Takket være Dr. Purvis og hans hestekur, har mannens kvalitet blitt såpass at vi fikset det selv - etter 1/2 års prøving! Han hadde rett.!!! Tok en test i helgen og den lyste positiv lang vei. Får håpe at dette går bra nå da! Det merkelige er at jeg samtidig ble skikkelig bitter på klinikkene jeg har vært hos, som har herjet med kropppen min, alle unødvendige forsøk og alle psykiske belastninger, fordi de ikke har sjekket mannens kvalitet godt nok (les profilen min). Det var som om alt raste over hodet på meg, samtidig som jeg gledet meg over testen. En merkelig følelse. Men nå er vi i mål! Jippi!!! Lykke til alle her inne som jeg har fulgt en god stund. Snart blir det dere:-)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 GRATULERER SÅ MYE TINNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!dette var kjempe gode nyheter for dg:D bedre kvalitet på spermen betyr også at det er stor sannsynlighet for at den lilel er frisk og rask og kommer til å vokse i magen din i 9 mnd. Kos dg med graviditeten din:) dette har du fortjent
♣ Christiane ♣ Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 JAAAAA. Gratulerer så mye, hadde en følelse av at det kom til å ordne seg for deg når du fortalte at Purvis hadde funnet "feilen" og satt mannen din på hestekur. Synd at du har måttet gå igjennom 4 ivf, men håper du kan se det positive i det som har skjedd istedet for å være bitter på legestanden. Ikke misforstå, du har all grunn til å være det, men du får jo ikke trukket tilbake det som har skjedd heller. Håper du koser deg med graviditeten og at alt går som det skal. Er så gøy når det ordner seg for "gamle slitere" Masse lykke til videre.
Kanskje i år? Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Så fantastisk! Gratulerer og lykke, lykke til
Tia :o) Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 Gratulerer så masse!!! Noe så deilig! Men hva er denne hestekuren han har fått? Vi driver med IVF nå, og på dette forsøket hadde mannen min en elendig sædprøve. Ingen bevegelige celler... Selv om vi faktisk fikk ett befruktet egg, og jeg er ruger nå, har vi lite håp. Vi har prøvd i fem år selv før IVF, og vil helst få det til selv. Håper noen kan fortelle litt om denne kuren, og hva dr. Purvis har hjulpet dere med! Og nyt sommeren med voksende mage!! )
Madam-mim Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 Gratulerer så mye! Ønsker deg lykke til med svangerskapet:)
finetine Skrevet 13. mai 2008 #9 Skrevet 13. mai 2008 Så herlig! Gratulerer:o)!!! Alternativt er ikke så dumt, sjefen min opplevde det samme og har nå to barn ved hjelp av akupunktur, soneterapi og tilskudd av vitaminer/mineraler. Kos deg og nyyyyt svangerskapet!!
G77 m/ mirakel i magen Skrevet 14. mai 2008 #11 Skrevet 14. mai 2008 GRATULERER SÅ MYE!!! Fantastisk! Jeg har hatt noenlunde samme opplevelse som deg - er nå gravid på 2. ICSI etter hestekur hos Purvis. Har full forståelse for bitterhet mot klinikkene, deler noe av den.. Spurte faktisk spesifikt på klinikken om det var noe vi kunne gjøre, men neida. Er veldig glad for at vi gikk likevel! Nyt graviditet og sommer - det gjør jeg :-)
Ann-ch. Skrevet 14. mai 2008 #12 Skrevet 14. mai 2008 Så flott at dere har klart det selv. Gratulerer så mye og lykke til videre.
Tinna*med nytt barn i juli!* Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 14. mai 2008 Hei! Jeg skrev et svar på Gravide slitere for ei som lurte på hva denne hestekruen hos Purvis er. Les den, samt profilen min så ser du hva vi har fått hjelp til. Kort fortalt fikk Purvis endret fra 0% progressivt motile spermier til 18%! Uten disse kan ikke egget klare å utvikle seg, det er disse som er levedyktige...Vi gikk gjennom 4 forsøk med ikke levedyktige sædceller. Helt utrolig! Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt Andrologisk senter....
Tinna*med nytt barn i juli!* Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 14. mai 2008 Beklager - mener Assistert befruktning. og dette svaret var til deg over:-)
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 14. mai 2008 #16 Skrevet 14. mai 2008 For en fantastisk nyhet, Tinna ) GRATULERER!!! Skjønner bitterheten din! Etter 5 IVF-forsøk endte vi opp med ICSI nå i slutten av april og jeg har i dag testet positivt ) Kos med flere kjente som får termin i januar 2009 ) Klemmer fra
prinsesse stilig Skrevet 14. mai 2008 #17 Skrevet 14. mai 2008 Så utrolig kjekt å se alle dere som opplever dette krysset GRAVID, er kjempe glad for deres vegne og det gir oss håp oss andre! Gratulerer så masse! Klem
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 14. mai 2008 #18 Skrevet 14. mai 2008 Gratulerer så mye .-)) fantastiske nyheter!!! Måtte spiren sitte nå og at du sitter med en baby starten av 2009.. kleeeem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå