Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Bare lurer på om det går an å bli gravid uten at han var inni meg. Hadde ikke utløsning, men penis var nær der nede.. Dette var ca 6 dager før EL. Takknemlig for seriøse svar:)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Vi koste litt for å si det sånn, men han var aldri inni. Blir gal av å tenke på det:( Er gravid, og hadde sex med samboer flere ganger rundt EL, og han kom inni meg. Ultralyd stemmer med menstermin. Ødelegger mye av gleden, og har lært min lekse..
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #4 Skrevet 13. mai 2008 Ja, skjønner hva du mener. Kan det være at den usikkerheten du kjenner på egentlig er dårlig samvittighet? Prøv å være litt objektiv, og tenk hva du selv ville svart om noen stillte deg det spørsmålet? Han var ikke inni deg, bare det vil jo gjøre en graviditet umulig. Og om det skulle vært noen super-sædceller som kom seg ut å klarte å krype inn, så var det alt for lenge før EL.. Farskapet er det ingen spørsmål ved, men kanskje du skulle gjort noe i forhold til at det skjedde "noe" med den andre mannen? Dette kunne vært mye værre. Tenk om dere hadde hatt sex, da hadde du hatt et problem.. Slå en strek over det, og gå videre, mener nå jeg da. Jeg syntes at du skal tilgi deg selv for det du gjorde, og du har lært av det. Det er gjort, og ingen grunn til å dvele rundt den feilen du gjorde. Tenk på hvor mye positivt som skjer, og som kommer til å skje fremover? Det er bedre å bruke tiden din til planlegging av fremtiden nå når dere skal ha et barn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå