Mammasin Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 er ikke det sommartider med gyldne tider..per gessle:-)
Northernlights Skrevet 12. mai 2008 #9 Skrevet 12. mai 2008 När Vi Två Blir En heter den andre sangen, men det var gyldne tider jeg tenkte på, som jeg glemte.. ;o) Men det er samme sangen jeg fant på youtube,da.
unnl Skrevet 12. mai 2008 #11 Skrevet 12. mai 2008 Gyllene tider:) En av mine favoritter;) Jag vil kjenna din kropp imot min Höra pulsen så Din munn tett imot min Hjertat snabbar på Jag ser på deg Og du ser på meg Og jag seier jaja jajaja jag vil ha deg Er det den du mener?
Northernlights Skrevet 12. mai 2008 #12 Skrevet 12. mai 2008 Det var min ungdomsmusikk, det der ;o) Lenge siden,gitt. Året etter fikk jeg meg en svensk sommerkjæreste som var verdens søteste gutt.Men avstanden ble jo så stor. 50 mil når man er tenåring,det er langt...
unnl Skrevet 12. mai 2008 #13 Skrevet 12. mai 2008 Og her er hele teksten;) Vers 1: Det verkar så lätt, att bara stöta på. Ja,det är alla människors rätt, att bara göra så. Men det är så svårt att säga till nån, vad man egentligen tycker och tänker om nån. Det blir mest en massa prat, om plugget och pop och bio såklart. Chours: Jag vill känna din kropp emot min, Höra pulsen slå. Din mun tätt emot min, Hjärtat snabbar på. Jag ser på dig, och du ser på mig. Och jag säger, Ja ja Jag vill ha dig. Jag vill känna din snopp emot min... Vers 2: ..När vi två springer på disco, och försöker hänga på. Tar cykeln ner till city, när bussen slutat gå. Å det är så svårt att säga till dig, vad man egentligen tycker och tänker om dig. Det blir mest en massa ord som glider, om myggbett som svider,Och gyllene tider Jag vill känna din kropp emot min, Höra pulsen slå. Din mun tätt emot min, Hjärtat snabbar på. Jag ser på dig, och du ser på mig. Och jag säger, Ja ja Jag vill ha dig. Jag vill känna din kropp emot min När vi två blir en x2 När vi är tillsammans, och du vill dansa Och jag vill bara sitta och snacka. Det blir lätt att man drar en vals, en massa tomt Snack om ingenting alls. Jag vill känna din kropp emot min, Höra pulsen slå. Din mun tätt emot min, Hjärtat snabbar på. Jag ser på dig, och du ser på mig. Och jag säger, Ja ja ja ja ja Jag vill ha dig. Jag vill känna din kropp emot min Jag vill känna din kropp emot min, Höra pulsen slå. Din mun tätt emot min, Hjärtat snabbar på. Jag ser på dig, och du ser på mig. Och jag säger, Ja ja Jag vill ha dig. Jag vill känna din kropp emot min
Miss Hannigan Skrevet 12. mai 2008 #14 Skrevet 12. mai 2008 Dette var min ungdomsmusikk også, mimre mimre. Kunne aldri hele teksten, så leste gjennom det nå: (kopiert fra ovenfor:) Chours: Jag vill känna din kropp emot min, Höra pulsen slå. Din mun tätt emot min, Hjärtat snabbar på. Jag ser på dig, och du ser på mig. Och jag säger, Ja ja Jag vill ha dig. Jag vill känna din snopp emot min... Kan det stemme? Ble plutselig litt homoerotisk;) Synger de virkelig det eller er det en liten glipp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå