Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #1 Del Skrevet 12. mai 2008 Vær sterkere enn det jeg var, for jeg var jo alt for svak. Ikke mist troen på deg selv, selv om jeg mistet min for lengst Ikke gråt deg i søvn hver eneste dag, og så fort du står opp så kommer tårene igjen.. Ikke mist dine tårer slik jeg har mistet mine. Aldri gå i akord med din egen kropp, fordi noen presser deg til det.. Da vil du miste halve livsgleden, slik jeg mistet min. Ikke tillatt noen å ta fra deg selvrespekten, for da blir du borte slik jeg har blitt. Si det du mener, uansett hva, for da vil han skjønne at ikke han underkue deg.. Ikke la noen ta din livsglede for du fortjener det ikke.. Og la aldri en man slå deg, slik jeg tilott det.. ikke fordi jeg ville, men fordi jeg trodde jeg var ødt til å finne meg i det..! Hver eneste dag prøver jeg å finne noe som kan gjøre meg glad, men nei det er det ingenting som gjør. Hver eneste dag prøver jeg og finne meg selv, men jeg vet jo ikke hvor jeg skal begynne å lette... jeg har enkelt mistet meg selv på veien et sted.. I havets bunn, ned i mørket drømmer jeg om å være.. Der ingen kann skade meg.. Der jeg kan være evig fri i fred.. Der naturen er mitt selskap.. Der dyrene vil gråte med meg.. Der sjela mi flytter over vann.. Der jeg kan alt se.. Men intet meg.. Der det lille barnet kommer og sier stille.. Mamma slik ser jeg ut.. Du er tilgitt.. Det var ikke din skyld at jeg aldri fikk leve.. Og med gledes tårer omfavne Mitt barn som jeg aldri fikk se.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137717084-mistet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå