*SamSung* Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 denne mnd skal jeg ha min første gyn.time. siden legen ikke mente jeg trengte utreding (har prøvde i ett år uten noe som helst resultat) tatt hormonprøver som viser at jeg faktisk har el. men har veldig ustabil mens. men jeg måtte brette opp armene selv og bestille time hos gyn. uten henvisning. kan jeg si til han at vi sliter? og at prøver og prøver? kan han hjelpe oss videre?
Dodlimammatil2 Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 Dersom du har prøvd i 1 år burde jo legen ha sendt en henvisning. Men jeg hadde absolutt sagt til gyn. at dere har prøvd og at det ikke har skjedd noe i det hele tatt!
just_mee Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 hvordan prøver har du tatt for å se om du har el.. har en lege so mener det at selv om man har prøvd i et år så er man ikke slitere.. ( har en mannlig lege på godt over 50 år) og syns d r rart at vi ikke har brukt noe prev på 2 1/2 år og ingen ting har skjedd... skal bytte lege i aug så vil vite mestmulig som jg kan klaske i bordet
*SamSung* Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2008 Har ikke gått på prev. på over 2 år. Siden i høst har vi prøvd. Jeg har brukt tester fra apoteket CL. (?) Og tatt sprøyter hos legen som ble sendt til sykehuset for å se om de fant EL. Og det gjorde de. Legen min er også litt over 50. Han sier at vi ikke skal stresse, og man kan få barn da man er 30 osv.. blablabla tenker jeg da, det er NÅ vi har lyst på. Siden jeg bare er 20 (eller snart 21) så har jeg vel rett på utredning? han gir ikke særlig inntrykk av det han legen min..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå