Bolla og lille rosin Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Lurer på om du har mulighet til å se når jeg kommer til å bli gravid, jeg?? Jeg: 150183, sambo: 220776;) På forhånd takk!! Hilsen ei som
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Hei. Ser ut som du får ønsket oppfylt nå, eller løpet av sommeren. Usikker på når, men ser baby på deg snart. Gutt.
Bolla og lille rosin Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2008 Så spennende:) Håper du har rett, for det er på tide nå Ser du forresten noe jeg kan gjøre for å fremskynde graviditeten?? Eller er det vanskelig å se?? Takk for at du tok deg tid:)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Det var litt vanskelig. Det jeg prøvde den mnd jeg ble gravid var solvipeckt hostesaft, føttene høyt opp og pute under rompa. Vært og prøve.
Bolla og lille rosin Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2008 Ja, sikkert veldig vanskelig å svare på, men... Takk for tipset:) Har ikke prøvd hostesaft enda.. Takker igjen!! Ha en fin kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå