handygirl Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #26 Skrevet 12. mai 2008 Mener ikke at det er sært å ha kleskode, men når kleskoden er galla og du i tillegg får ei liste over ting du kan eller ikke kan ha på syns jeg det er sært. Svart = Sorg? Ikke mange i svarte enkle (sexy) stroppekjoler med sjal, smykker o.l. detaljer i begravelsene jeg har vært i iallfall. Om en absolutt skal følge tradisjonene syns jeg faktisk det er mer feil med hvit brud og kirkebryllup når man har barn før man gifter seg!! - Så gammeldags er jeg på det område :-)
En blå å en rød:) Skrevet 12. mai 2008 #27 Skrevet 12. mai 2008 Å få liste over ting man IKKE kan ha på seg har jeg aldri hørt om, så den hadde jeg også reagert på.. Mer vanlig å skrive galla, mørk dress, smoking osv... Sjelden bruder bruker hvitt da=) Enten ivory, elfenben, champagne osv osv... Det er jo ikke HVITE farger, det er lyse farger=)
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #28 Skrevet 12. mai 2008 En så detaljert kleskode er litt uvanlig ja.. Ser utmerket godt hva du mener i forhold til hvit kjole og sånn, men det er vel derfor mange med barn velger krem, elfenben osv. De sniker seg unna.. Uansett, hvis du er "gammeldags" på det området burde det vel ikke være så vanskelig å forstå de som ikke vil ha rødt og svart (kanskje særlig svart) i sitt bryllup? I pappaen til junior sin begravelse dukket en eks av ham opp i helsort, utrolig utfordrende og nettingstrømper Jeg humret for meg selv, men var flere av vennene hans som ble nokså sjokkert.
handygirl Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #29 Skrevet 14. mai 2008 Gjør meg ingenting at folk med barn har kirkebryllup og hvit brudekjole, men nevnte det med tanke på hvor viktig noen mente det var å holde fast på tradisjonene... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå