Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.

Jeg ble gravid med mine to fryste egg, lykken var stor. Etter alle disse år med prøverørbehandling. I dag kom jeg på sykehus, spontanabort og utskraping. Det er så sørgelig. Er så tom. Men jeg har egg i frysern, og gir meg ikke så lett.

Måtte bare lette litt på trykket til dere. Er ganske susen etter narkosen, så jeg må legge meg nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var leit å lese - føler med deg... Trøsteklem fra meg!

Klem

Skrevet

Har opplevd det samme.. du må bare gråte deg tom og vente til du er klar til å tenke fremover. Jeg er igang med fryseforsøk igjen og vet iallefall nå at jeg KAN bli gravid, viktig ting å vite det også! Stor klem

Skrevet

Kjære vennen.

Dette var virkelig trist.

Ta vare på deg selv.

Klem.

Skrevet

Så trist...føler virkelig med deg. Har opplevd det selv etter sist forsøk. Det føles urettferdig og tomt som du sier. Ta deg tid til å komme over dette - håper at du med tiden kan se fremover og tenke på neste steg.

Skrevet

Takk jenter for støtten. Jeg kommer ikke til å gi meg jeg så lett. Nå skal jeg kose meg i sommer, så beggynner jeg i august igjen tenker jeg.

God sommer til alle dere.

Skrevet

Hei Gordonsetter.

Har lurt på hvordan det går med deg. Så trist at du måtte oppleve dette. Godt å høre at du fortsatt har pågangsmot og ikke har gitt opp. Håper du klarer å kose deg masse i sommer og er klar til høsten igjen. Sender over en stor trøsteklem og ønsker deg lykke til videre.

Klem

Skrevet

Hej.

så tråkigt att det inte gick riktig vei. Du får ha lykke til vidare. Jag kommer inte ihåg om du har fått positiv test førut men en liten trøst kan ju kanske va att du har blitt gravid och det ska vel va ett bra tecken tror jag.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...