Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere med Aih forsøk nå i mai?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt eit forsøk nettopp og har testdato på fredag:)

Er du i gang?

Skrevet

Jeg skal på ul i morgen.

Vi er igang med søskenforsøk og håper vi har flaks nå og:o)

Krysser fingrene for dere.

Skrevet

God morgen. Jeg skal på ul på riksen i dag. dette er 2 AIH for oss =) Hatt en mislykket AIH og en AIH som ble omgjort til prøverør, men negativ test begge gangene. Regner m det blir inseminering en av de første dagene nå, dersom eggposene er slik de skal, det får vi se i ettermiddag =)

Skrevet

Lykke til på ul i dag:)

Så du har fått barn ved hjelp av AIH? Gjekk det på første forsøk?

Er så spennande no! Har ein del murringar, men det kan like godt væra mensen.. Men har ein ganske god følelse:)

Skrevet

Kor mange egg hadde du då det vart omgjort til prøverør? Me vart forberedt på at det kunne skje. Var akkuratt på grensa med tre egg, så sjangsen for å bli gravid auka ein del:)

Har legane sagt noko om kor mange forsøk dei vil dåke skal ha før evt prøverør? Eg har tenkt med meg sjølv, at eg ikkje vil ha for mange forsøk, kan jo væra dårleg kvalitet på egga.. Men på den andre sida er jo AIH mykje enklare og mindre belastningar.

Spennande dette her:)

Lykke til på ul:)

Skrevet

Hei!

Jeg er også igang... AIH nr 4..

Noen av dere som hører til på riksen?

Kom ikke gjennom på tlf i dag så jeg driver litt selvmedisinering... De hadde stengt!!!

Uten å gi beskjed.... møkka-sykehus!!!

Skrevet

Hei!

Er i gang med andre runde AIH på riksen, umedisinert denne runden. Ble inseminert i dag.....så nå er det de treige vente dagene.......... Hvis det ikke lykkes denne runden heller har vi 2 AIH-forsøk igjen før ivf.

Lykke lykke til dere andre!

Skrevet

Er jo ganske mange som holder på med dette:) Har ikkje sett så mykje skrivd om det før, så eg trudde det ikkje var nåken som holdt på med det her inne.

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Heia!

Ble inseminert 14 og 15 jeg nå så jeg håper minst ett av de to eggene jeg hadde blir befruktet og fester seg!!!!

Krysser fingrene for oss alle!

Skrevet

Eg hadde testdato i dag, men fekk mensen før eg fekk testa:(

IVF neste!

Skrevet

Hei!

Vi hadde vårt første forsøk 7.mai. Har du hatt eller skal du gjennom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...