Blomsterpiken og tullene Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Skulle bare ta en test for "moro skyld" isted, gjett hva den viste?? To streker MEN- jeg lurer på om jeg virkelig er gravid eller om det er veldig treg hcg-synkning etter SA for 2 1/2 mnd siden. Har hatt noen stikkinger nederst i magen de siste to dagene, og er idag rundt 8-9 dager etter EL. Men klarer liksom ikke å tro at jeg er gravid igjen... Noen med erfaringer??
Prinsen & spiren Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Hej, jeg fikk høre etter at jeg mistet i SA at testen kunne være test i fjorten dager etterpå. Og siden det er over 2 måneder siden vil jeg tro du er gravid ) Men du tok ikke test en stund etter du mistet, for å sjekke at alt var ute..? Min test var i hvert fall negativ i løpet av ei uke, men jeg var ikke så langt på vei.. Vet ikke om det har noe å si?=)
Cillepille Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Jeg testet positivt i 5 uker etter ma, men nå som det har gått 2 1/2 mnd hos deg så tenker jeg at det må være en ny graviditet altså;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå