Smira Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Testet akkurat positiv. Fikk frem to tydelige streker. Hadde egentlig mistet alt håp etter så mange forsøk. Nå gjelder det bare å holde det/de inne. Satte inn to egg, tenkt om det er to der inne!!! Håper det går bra med dere alle sammen og at det blir barn til slutt:)
Lund73 Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 GRATULERER......=) Blir jo veldig spennende på ultralyden..... Masse lykke til.....
Attekattenoa Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Gratulerer så mye!!!! Hvilken rugedag er du på? Har du hatt mange forsøk eller? Blir spennende å se om det er én eller to spirer der inne=) Lykke til!
Smira Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. mai 2008 Tusen takk for alle gratulasjoner! Det har ikke gått opp for meg enda, er stadig inne på badet for å se på testen. Jeg er på rugedag 13. Litt usikker på hvor gammelt embryoet er da? Har hatt tre egguttak og fire innsettinger. Vi har forsøkt naturmetoden i fem år og IVF i ett år. Og du da hvor er du i løpet?
lubbeline Skrevet 12. mai 2008 #12 Skrevet 12. mai 2008 Gratulerer så mye:-)..jeg er 4,3 i dag...med to egg...så vi er ganske likt
Attekattenoa Skrevet 12. mai 2008 #13 Skrevet 12. mai 2008 Vi har prøvd naturmetoden i ett år og har vårt første (og forhåpentligvis siste) IVF-forsøk nå;-) Dere fortjener jammen meg at det klaffer for dere nå etter alle forsøkene!! Kos deg med den voksende magen og nyt tiden du har foran deg! Lykke til=)=)
Cmoi Skrevet 13. mai 2008 #14 Skrevet 13. mai 2008 Smira Gratulerer såååååå masse, kos deg og ta godt vare på spiren din:)
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 13. mai 2008 #15 Skrevet 13. mai 2008 Gratulerer så masse! Blir spennende om det blir 1 eller 2 da... Jeg ruger på 2 egg på 3. dagen så det er kjempespennende!
Smira Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #16 Skrevet 13. mai 2008 Gratulere så mye lubbeline! Så spennende å se om det blir en eller to. Får håpe alt går bra. Jeg har reist med fly idag, og i bussen på vei til flyplassen, ble jeg så utrolig kvalm og svetten silte. Klarte å holde meg fra å kaste opp. Men på flyet når det tok av kastet jeg opp. Flyvertinnen satt rett overfor meg, litt flaut. Har vært kvalm og uvel resten av dagen. Synes det er litt tidlig å bli kvalm etter rugedag 14. Hvordan er det med deg, er formen fin? Til dere andre, håper flere følger på med positiv test. Går det ikke denne gangen, kan det være det går neste gang. Vi har stått på en stund.
Smira Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #18 Skrevet 14. mai 2008 Ekstra spennede å ruge på to da. Håper det går veien for deg. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå