Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kan jeg med det stolteste mamma-hjertet bekrefte at min lille M har begynt å gå!

Han har lenge gått 2-3 skritt og satt seg ned, men aldri virkelig sluppet taket i fingeren. Og nå fikk jeg endelig se han ta turen ut på gulvet og vise sine kunster i helgen. Og gjett om mamma er stolt av gutten sin!

Nå gleder jeg meg over å ha satt opp grind på terassen, og fått blomstene i kasser på veggen.. Ingenting er trygt lenger.

Fortsetter under...

Skrevet

Så herlig!

Tenker du er stolt ja!

Her så gikk snuppa sine første to tre skritt alene i går, ikke på langt nær så flink som lille M men desto like stolt mamma :-)

Skrevet

Så moro! Gratulerer så mye, kan tenke meg dere var stolte alle mann!

Da er det bare å sikre det som sikres kan tenker jeg!

Skrevet

Så gøy. Det er nok en milepæl som må i boka. Gratulerer og gleder meg til å se han i farta neste gang.

Skrevet

Så moro :-) Nå løper han snart rundt over hele huset, bra at du har vært føre var og sikret de farlige tingene. Det er nå fremover de virkelig viser hvor rampete de kan være ;-)

Skrevet

Så gøy! Skjønner godt at du er stolt! Blir mye løping på deg også i sommer da!!!

Annonse

Skrevet

Så gøy! Og selvfølgelig er man som mamma veldig stolt i slike stunder. Maja kan gå noen skritt alene, faktisk et par-tre meter alene. Men dere kjenner Maja (litt forsiktig av seg), så hun synes det er tryggest med en av mammas eller pappas fingre. Så hun vil nok ikke slippe helt med det første;-)

Skrevet

Matteo er kjempeflink. Og det er lov å være kjempestolt når de tar sine første skritt helt alene. Grattis med gående gutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...