Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig lenge siden sist....Bare lurte på hvordan det går med deg jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Så hyggelig med melding fra deg. Her går det dessverre som vanlig. har nettopp hatt mitt 11 forsøk og kjenner alle de premenstrulle følelsene nå. Det er fortsatt 5 dager til testing, men dagen startet med helt ubegrunnet "nå må jeg bare gråte" følelse og murrign i magen. Jeg pleier å bli sånn på denne tiden så mensen er nok på vei, ja.

Shit, shit, shit!!!!!

Men dere da? Hvordan går det med den lille familien? Jeg tenker på dere med jevne mellomrom og er nok bittelitt misunnelig, ja. Man bare på en god måte altså!!! :o)

Skrevet

Hei! Jeg tenker ofte på deg og flere av de andre hyggelige jentene jeg pleide å ha kontakt med her også. Er dessverre ikke så flink til å ta turen innom her, men....

Synes det er trist å høre at du fortsatt strever og at dagen startet med gråt i halsen følelse. Kjenner meg jo så godt igjen, selvom jeg slapp å oppleve det så mange ganger som deg. Kan ikke gjøre så mye annet enn å sende deg gode tanker og håpe at det skal bli din tur også snart.

Det går bra med den lille familien. Lillejenta har blitt 7 mnd og er en aktiv og kvikk lita jente som utvikler seg med stormskritt. Er like før hun krabber nå og hun babler og ler og smiler skøyeraktig. Vi begynner å se tydelig hva slags type hun er nå, personligheten trer mer og mer fram ettersom babytiden nærmer seg slutten og vi skjønner at det vi har fått i huset er ei jente med futt og fart og masse egenvilje og bestemte meninger (akkurat som jeg ønsket meg!)

Skal prøve å få tid til å titte innom her i blant, det er jo koselig å holde litt kontakt med gamle kjente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...