Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Kan noen hjelpe meg? Har tenkt litt på Gawin Degraw- love you more than anyone, men ville helst hatt en annen....
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Foo fighters, "Days like these", er jo en klassiker. Eller "With a little help from my friends", Joe Cocker. Kanskje litt voksent og sentimrntalt.. Men alt av Jackson Five er jo utrolig søtt da.. ABC f.eks:), eller så har du jo en haug av gamle motown låter som er like fine. Og seff "Ungarna på Karl Johan" (eller no.. ) av Cornelius Wresvik (Litt usikker på hvordan det staves)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Sentimentalt må du jo velge. -heaven med bryan adams -amazing med aerosmith -you are so beautiful (to me)
betty74 Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Vet ikke helt, men da jeg lagde film av jenta mi som nettopp hadde lært å gå på ski brukte jeg Dovregubbens Hall, he he... Kanskje ikke akkurat det du hadde tenkt?
Sunshine med småtroll:) Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Jeg laget film og hadde Sarah McLachlan - In the arms of an angel..skikkelig sentimental..gjorde filmen helt perfekt!
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 det kommer jo litt an på hva filmen handler om da, men hvorfor ikke bruke en instrumental (bare musikk, ikke sang). da slipper du å tenke på om teksten passer til temaet osv.. Jeg synes Til Elise er veldig fin, eller hvis du vil ha noe med tekst vil jeg anbefale Good Riddance (time of your life) av Green day
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå