Mirakeljenta08 Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 lille jenta mi kom til verden 29.4 er 2uke ri morgen... veide 625g veldig stor til å være født i uke 23... hun har vært sterk. men har 2hjerneblødninger og infeksjoner. blødnigene har de under kontroll så tror ikek det skal gå bra men lurer veldig på emd infeksjon huff dette er så tøft..... når er krisa over tro... de sier det kan være kritisk i mange uker.... er på riksen så e ri de beste hender men hvor stor er sjansen for at hun overleve ri uke 23 da.... er jo ekstremt prematurt sier de noen emd erfaring? er så skummelt dette har en gutt fra gør å ta vare på og
Hikken Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Oi. Har desverre ikke noe svar til deg, ville bare ønske dere lykke til! Høres ut som en tøff jente, dette går sikkert bra! :-)
Thea <3 Lotte Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Hei Jeg fikk ei lita datter 28.04, hun kom i uke 24+2. Hun var ikke større enn 455gr, men er nå oppe i 620gr. Jeg har hørt i dag, at jeg snart skal få henne ut på brystet, og jeg gleder meg stort:) Hun ligger med respirator, men får kun 21% oksygen. Og det er kjempe bra sier pleierne. Hun er sta og egen, og får det som regel som hun vil:) Hun har også en liten hjerne blødning, men visstnok ikke noe vi skulle bekymre oss om. Vi er på Ullevål vi da... Er dere interessert i å treffes? Jeg synes det hadde vært godt å hatt noen andre å snakke med i samme situasjon...tror jeg...og dere fikk jo nesten samtidig som oss, og i nesten samme uke. Er dere flinke til å komme dere ut av sykehuset eller? Vi er ute ihvertfall en tur hver dag...godt for sjelen... hilsen Thea og Frode
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Hei jeg fikk en gutt i uke 25.0, han var 585 gram naar han kom, han e naa snart 11 uker og veier 1435 gram. haaper det gaar bra med dere, haar h;rt at jentene er sterkere enn guttene . det er t;ft naar det staar paa men du faar bare ta vare paa deg selv og gutten din, jeg har selv 2 gutter hjemme som ogsaa trenger meg... lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå