Jewel m/jente får gutt Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Jenta er nå blitt 3,5 mnd og har ikke hatt noe problem med og ta puppen i det hele tatt. Men nå i det siste har jeg begynt og bli litt sår på den ene brystvorta, og det virker som om hun ikke har ordentlig tak lenger. Er det mulig, altså at hun plutselig bruker feil teknikk? Vi har ikke brukt flaske, så det er ikke det, og smokk har hun hatt siden uke 1. Det er også merkelig at det bare er på den ene siden hun suger feil. Noen med råd eller erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Kanskje hun har vondt i nakken eller noe, slik at det er vondt å snu hodet den ene veien?? Kan sjekkes ut hos en fysioterapeut, manuell terapeut eller kiropraktor.
Erisa* Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 jeg har en baby som er like gammel som din. Og hun har også tullet litt med ammingen i det siste. Kanskje du kan prøve noen andre stillinger? Jeg har blitt litt slappere på å følge med de siste mnd, til å begynne med var jeg jo veldig påpasselig med riktig ammestilling. Jeg syns det er lettere å få til at hun tar brystet skikkelig når vi ligger i senga, med mage mot mage. Kanskje det kan være slik for dere også? Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå