Gå til innhold

Mine favoritter av dobbeltnavn :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på disse:

Ada Othilie

Ada Elisabeth

Mina Elisabeth

Anna Sofie

Ellinor Marie

Johanna Marie

Filippa Marie

Hva synes dere?

Er litt i tvil om å bruke Elisabeth, da jeg har en søster som heter det... Hun vil sikkert synes det er hyggelig, men det er likevel kanskje litt fantasiløst å ta hennes navn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde synes det var hyggelig å bli oppkalt som søster, så det ville jeg ikke tenkt på: )

Ellers liker jeg alle navnene, bortsett fra Filippa og Othilie, så det er vanskelig å rangere. Men jeg liker EKSTRA godt:

Mina Elisabeth og Anna Sofie : )))

Skrevet

Elisabeth er bare fantastisk vakkert! Klassisk, vakkert og tidløst! Heller ikke så vanlig i dag..

Rangerer slik:

1. Ada Elisabeth - helt nydelig.

2. Anna Sofie - men ville skrevet Anna Sophie.

3. Johanna Marie

4. Ada Othilie

Skjønner det er vanskelig! Hva med Ava Elisabeth? Det vurderer vi. Eller Johanna Elisabeth, eller Anna Elisabeth?

Uansett, lille prinsessen deres får uansett et vakkert navn.

Skrevet

Ingen tvil - min favoritt er Ada Elisabeth. Fantastisk flott klang, og nydelig navn. Tror nok søsteren din synes det bare er morsomt med oppkalling. Datteren min heter faktisk et av de nevnte navnene. Synes du har god smak! Ava Elisabeth som en foreslo likte jeg også.

Skrevet

Jeg syns du kan bruke Elisabeth som mellomnavn. Jeg hadde iallfall blitt smigret om min søster ville bruke mitt navn som mellomnavn på sine barn.

Jeg liker alle navna du har nevnt unntatt Ellinor. Vet ikke hvorfor, men jeg klarer bare ikke å like det navnet.

Jeg rangerer alternativene dine slik:

1. Ada Othilie

2. Ada Elisabeth

3. Anna Sofie

4. Mina Elisabeth

5. Johanna Marie

6. Filippa Marie

7. Ellinor Mare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...