Gå til innhold

Lat-følelse :((((

Anbefalte innlegg

Er d flere der ute som går rundt og føler seg forferdelig LAT???

Jeg har ikke vært borti makan jeg!!! Er ca 9 uker og har verdens mest lateste følelse (for å si d sånn!!) Orker jo ingenting!!! Istede for å fungere litt hjem som å rydde etc så foretrekker jeg å ligge henslengt på sofa'n! Og gjerne duppe av litt hvis d er muligheter for d!!?!?

Må virkelig ta meg sammen for å gjøre noe innimellom, har jo verdens dårligste samvittighet overfor husarbeidet!!!

Har også en gutt på snart 15 mnd som jeg merker at jeg har mye mindre tålmod med nå enn før, og er faren hjemme så blir d som regel han som triller en tur, tar han med ut å leker etc... for jeg ORKER IKKE...!!! Dette stikker dypt inn i meg alts!!!! Syns ikke dette er noe morsomt!! Var ikke sånn i hele tatt når jeg gikk med min første....

HUFF... jeg får vel bare trøste meg med at det går som regel over rundt 3 mnd!!! OG gjett om jeg gleder meg til å få tilbake litt energi!! Kunne trenge et lass nå!! ;))))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137712439-lat-f%C3%B8lelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest yrild

oj ja ... jeg er også utrolig lat :-) synes grusomt synd på samboer som fortviler over hvor rotete det blir rundt oss, men etter jobb har jeg rett og slett ikke noe energi! Prøver bare å spise nok med kvalmen på lur. Ellers så blir det mange små middagslurer ja ;-)

I dag er jeg mer energisk og litt mindre kvalm, men så var det jo fri i går og fri i dag også fra jobb og da har jeg jo litt energi til å rydde (lage mat må samboer gjøre, ellers så spyr jeg...). Så nå sitter jeg i nyryddet leilighet, etter 2 uker kaos... tror vi må bare leve med det noen uker til! Du er ihvertfall ikke alene :-) Men jeg skjønner at man får ekstra dårlig samvittighet når det er en liten kraftkrabat der som vil ha oppmerksomhet...

Klem

Nei, du er ikke den eneste. Jeg er 10 uker og har hatt det sånn noen uker nå. Jeg har ikke ork til noe særlig, ikke engang ting jeg likte før, Men samtidig er jeg for rastløs til å bare legge meg ned og ikke gjøre noe som helst, så det er litt av et dilemma. Kjeder meg fort, men motivasjonen til å gjøre ting er ikke på topp, Er veldig trøtt også. Til tross for relativt normal mengde søvn om natten må jeg som oftest sove en time eller to i løpet av dagen også. Håper det går over snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...