Gå til innhold

Termin i dag, men er blitt syk :-(

Anbefalte innlegg

I dag er endelig termindagen her, men jeg har selvfølgelig klart å bli syk. Kjempe forkjølet og formen er ikke bra i det hele tatt, så nå føler jeg det er like greit om hun drøyer noen dager med å komme. Når jeg er i litt bedre form. Noen som vet om babyen påvirkes noe av dette? Hun har vært så urolig i hele natt og i hele dag, pleier ikke å være sånn. Jeg hoster veldig mye. Er så typisk at jeg skulle bli sånn nå. Jeg som som ikke har vært forkjølet en gang på ett år....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137712409-termin-i-dag-men-er-blitt-syk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her, har termin om 3 dager og er kjempeforkjölet. I går hadde jeg feber, ikke så mye men ringte föden bare for å lure. Der var de ihvertfall ikke interressert i å snakke med meg, så da er det vel ikke så farlig da.. Men er sikkert lurt å kontakte legen hvis du er urolig og barnet ikke er som det pleier. Min syns jeg er som vanlig, dvs masse liv. Jeg tok også paracet når jeg hadde feber, min lege sier paracet er greit å ta, og da er det vel bedre for barnet at jeg får ned febern antar jeg. Veldig typisk å bli syk akkurat nå ja...

Jeg har termin i morgen, 13mai, og jeg er også syk, vært det siden onsdag, hoster og hoster, er så tett i brystet at det er vannskelig å få nok luft inn føler jeg... Har også værket i kroppen, men d gikk fort over... Men sliter voldsomt med hosten, får jo ikke sove om natten, må nesten sitte oppe for å klare å sove litt, og når jeg hoster på det værste holder jeg på å tisse på meg, så d blir mange doturer i løpet av natten... skal ringe legen min i morgen, så får han lytte på brystet mitt, d kviner når jeg puster...

Lykke til om dere skulle føde nå :)

Gratulerer til oss begge! Vi har TERMIN i dag! Ikke værst? :-) Jeg tror at du er blitt syk fordi fødselen nærmer seg. Høres veldig teit ut, men til nå har kroppen konsentrert seg om å ruge. Nå er kroppen kanksje mer mottakelig for bakterier siden den ikke er så inne i "rugeprosessen".. Morkaken fungerer jo litt dårligere, er ikke den med på holde bakterier unna?

Uannsett - skikkelig kjipt å bli syk og føle seg dårlig! Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...