Gå til innhold

Svært overvektige og flyreiser. Noen spørsmål....håper noen kan hjelpe!

Anbefalte innlegg

Har en mor som er veldig overvektig. Hun veier nok godt over 150 kilo. Jeg lurer på hvordan det vil være for henne å reise med fly. Hun har ikke reist med fly etter at hun ble så stor. Hvordan er flyselskapene her til lands i forhold til kundebehandling på folk som er så store? Får de i det hele tatt reise med fly (Norwegian og SAS)? Hvordan er det med seter, sikkerhetsbelte osv? Finner ikke noe info om dette på nettsidene til flyselskapene, og jeg vil gjerne at min mor skal slippe ubehageligheter når hun evt. skal ut å reise. Har så lyst til at min mor skal kunne komme å besøke oss, da vi blir å bo på en annen kant av landet.

Veldig glad for svar :)

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

jeg har også problemer med dette..men spør alltid om å få sete innerst ved vinduet..eller ved midtgangen..og så svelger jeg stoltheten og spør om forlengelsesbelte. da sitter man behagelig..og slipper "knote " med beltet...

jeg liker også å gå tidlig inn på flyet og spørre en av flyvertinnene på vei inn..da er ikke alle rundt meg på plass..og det blir minst mulig pinlig liksom.....

har bare opplevd hyggelige folk som jobber på flyet...de er vant med dette! lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...