Gå til innhold

Noen som har et sted som driver med akupunktur i Drammen å anbefale?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Drammen Naturmedisinske Senter AS

Rømers v 6, 3016 Drammen

32 83 13 70

Flere av bim-jentene jeg kjenner gikk hit og var fornøyd, men tror de har mange kunder og kanskje ikke så lett å få time? :-)

Stenvi akupunktur :41069964

Er veldig fornøyd med henne (har ikke født ennå). Hun tar 250 kroner per gang i motsetning til 300-350 andre steder. Hun syns det er interessant med gravide og barnløse så hun har satt ned prisen nettopp for å få flere kunder. Er veldig lett å få time hos!

Drammen akupunktur v/Trine Sveia. Tel. 911 84 181. Har fått akupunktur ifm prøverør og modning. Hun er i tillegg zoneterapeut, og jeg skal dit i kveld for å se om hun kan gjøre noe så det lille nurket mitt snart kommer ;o) Koster 300,- pr gang.

Gjest mamma'n t go'gutten+guttimagen

Ringte henne i dag, skal dit i morgen, spent;-) Håper dette får en god effekt på meg så jeg slipper så lang fødsel som sist og slipper å gå 12 dager over termin denne gang..:-/ Skader ikke å prøve hvertfall! Og kan hun i tillegg sette noen nåler for de forbanna urolige beina mine som gjør at jeg sitter her og ikke sover i senga så er jo det supert! Takk for tips:-)

Si fra om du syns det funker da! Var hos henne på tirsdag og har vært en stor kynner etter det.. men desverre ingen fødsel. Skal tilbake til henne i morgen så da får hun jaggu få fart på denna ungen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...