Gå til innhold

Kan man får store krøller med permanent?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei det er ikke mulig. å vær så snill ikke la noen lure deg til å gjøre det..får vondt i hjerte mitt av alle som kommer å har fått svidd sundt håret sitt med permnatet.vi har kommet lenger nå.permantent er ut!for over 10år siden egentlig da,men for de som ikke følger med.

Det jeg svarte over her, er ikke det jeg kaller for permanent akkurat, siden jeg forbinder permanent med krus fra 80-tallet =)

Men det er en strukturomforming, altså pemanente krøller.

Kom på nå at det var flere som gjorde det da vi gikk frisør, ei fikk bare såvidt fall i håret. Så det kommer veldig an på håret ditt også.

Annonse

Dagens permanenter er IKKE så sterke til håret som på 80-taller. Problemet er at ingen har til dags dato funnet opp store hårruller til permanentkrølling. Har hørt flere plasser,,, Man tar bare litt svakere mix også brukes samme ruller...Hadde litt større ruller sist jeg tok ++perm, 3 år siden, og de var i tilegg "vridd" slik at krøllene ble mer naturlig. Ikke alle sammen akkurat like store liksom..Og det verste for håret på 80 taller var heller ikke permanenten, men håret ble klippet opp etterpå, gjerne "skjært" med saksen, og man rufset det til (tupperte) og hadde i masse hårspray som på den tiden inneholdt mye alkohol og slet veldig på håret...

Når de kan tilby permanent hos frisøren med ruller like store som vanlige hårruller, da kanskje jeg vil ta det igjen. HAr tynt og glatt hår som fort blir flatt. Trivdes godt med krøller, og det ble ganske bra sist, men ikke HELT som ønsket...Krøllene var fine, men fortsatt litt for små... Har faktisk sett to som var kjempefin på håret med krøller, begge hadde permanent, så det kan jammen bli bra resultat også:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...