Gå til innhold

I morgen skal jeg på ul!

♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡

Anbefalte innlegg

Er kjempespent! Har egentlig ikke peiling på om terminen min er noenlunde rett, siden jeg bare har hatt mensen et par ganger etter forrige sv-skap.. Troooor jeg er ca 10+6 i morgen, men er ikke sikker nei:)

Lurer også på om alt er som det skal, og det får jeg jo ikke vite før etter kl 14 i morgen:) Bestilte meg privat ul så jeg kunne være litt tryggere videre ut i graviditeten:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137711752-i-morgen-skal-jeg-p%C3%A5-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk i lige måde:)

Du får sikkert se et lite hjerte som blafrer:) Var på ul sist gang i uke 7 eller 8, og da var det det jeg så:)

Denne gangen troooor jeg at jeg er i uke 10+6, men blir veldi greit å finne ut om det stemmer da:)

Gruer og gleder meg jeg også, en vet aldri hva en ser eller ikke ser... Men satser på det beste:)))

Gjest yrild

Hei :-)

Ja vi så et fint dunkende hjerte og fikk justert oss to dager tilbake altså 8+ 1 i dag. Det var helt magisk! Vi skal igjen i uke 12 for å måle nakkefold etc og da blir det nok både armer og bein!!! jipppiii :-)

Hvordan gikk det med dere??

Klem

Hei:)

Det gikk kjempebra! Var en liten krabat der inne som hoppa og sparka og styrte.. Først så vi bare hjertet, h*n lå helt stille, men etterhvert ble det aktivitet! Kommer til å få tilsendt både filmsnutter og bilder etterhvert! Gleder meg til å se det!

Hun satt meg frem ca 1uke, mente jeg var 11 og en halv, men ga meg ikke noen eksakt dato eller noe, så kommer til å fortsette å være her inne på desember frem til ordinær ul tror jeg:)

Hun kunne ikke å måle nakkefold, jeg spurte etter det, var nok mere som en sightseeing det jeg var på:)

Kjempebra at det gikk fint hos dere også! :)

Annonse

Jeg bestilte selv hos en privatpraktiserende jordmor på en klinikk. Det er bare å finne ut hvem som utfører ul der du bor:) For å få på sykehuset må du ha henvisning fra lege eller jordmor..

Her kostet det 600,- og da er det inkludert en cd med bilder og video av den lille sprellende gullklumpen:))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...