Stolt mor til verdens vakreste Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Noen som vet om det finnes? Tenker på kartonger lignende NAN...?
Stolt mor til verdens vakreste Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2008 Sjekket med produsenten og det finnes ikke. Hadde bare vært så himla praktisk på tur i sommer )
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 skal også ut på reise om tre uker. er usikker på hvordan jeg skal gjøre det i fht mat på flyet..kan man ta termos med vann og nutramigen-pulver gjennom sikkerhetskontrollen, har du no' peiling på det? eller kan jeg blande det ferdig (puver og vann) på termos? hva tror du blir lettest?
Stolt mor til verdens vakreste Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2008 Er litt sen på å svare jeg da, mulig du har dratt allerede ;o) regelen om væske i handbagasjen gjelder ikke barnemat ifølge osl.no. så satser på at det ikke er noe problem å få igjennom kontrollen. Tror vi kommer til å satse på ferdigblandede flasker i en liten kjølebag med elementer vi har kjøpt. Den er utrolig praktisk og holder melken kald. må nok ha med en termos med kokevarmt vann til å varme flaske i da det trengs, er jo ikke over alt man får varmet flasken... hmmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå