♡ ønsker lykke♡ Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Er det noen som har hørt erfaringer fra denne klinikken? Leser en del, og ser at de har både spindelmikroskop, assisted hatching ++. Interessant å høre om noen har noe og si, da vi begynner å være slitne etter forsøk i det offentlige i Norge :-)
Chaiemae Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Jeg skal snart nedover til 3. forsøk på Nordica. Er veldig fornøyd med dem.
Snooopi Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Vi skal ha det 3. forsøket der nå. Jeg synes det er ok der. Jeg kommert fort inn og fort ut igjen. Dette passer for meg. Ved siste egguttak var jeg der kun 15 minutter og vi høstet 10 egg. Jeg får kun lokalbedøvelsen ved uttak, og jeg merker ingenting. De er lette å snakke med og lette å få tak i. Hvis/når vi lykkes, så kan jeg vel godt si jeg er super tilfreds:-)
♡ ønsker lykke♡ Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2008 Hvor mye penger må vi regne med å bruke? KJøpte dere "pakke" på 3 forsøk med en gang? Får man støtte fra staten selv om man har brukt opp offentlige forsøk? Da tenker jeg på medisiner osv...
Snooopi Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Dr.Lindenberg mente at han ville få meg gravid med en gang, så en 3-pk ville være å lure oss. Hvis vi så ikke ble gravid ville han konvertere dette ene forsøket til en 3-pk. Jeg leser her inne at det er flere han gjør det sånn med. Jeg mener det fortsatt er de der ca 15.000,- i egenandel på medisinene i Norge. Jeg bor i danmark og det er mer hjelp å få her. Jeg betaler knapt 3500 i egenandel i året på medisinen. Forsøkene koster det samme for meg som for deg... Nå vet jeg ikke hva dere skal betale i Norge for scanningene optil. De tar jo jeg hos Nordica, men jeg tror det bare er 2-3 scanninger før uttak. Vi har fått hatching på disse 2 forsøkene. På det siste vil jeg ikke ha det. Jeg har blitt gravid 3 ganger med hjelp uten hatching, så jeg tror det ødelegger eggene mine mer enn det hjelper. Det er jo vist at jeg klekker eggene selv! Ønsker dere all lykke og hell:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå