Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 i dag er jeg veldig løs i magen. Har dette en sammenheng eller er det tilfeldig?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Det første som kommer ut etterpå kan være litt løst hvis spermen har blitt liggende igjen i endetarmen. Den har en viss "oppløsende" effekt på avføring som ligger baki der..
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Jeg pleier å måtte tømme tarmen før jeg sovner etter analsex, Det blir litt heftig baki der, ja!!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 er anaø sex noe godt? jeg har egentlig altid lurt men har ikke turt. tror faktisk ikke typen vill prøve heller
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Jeg synes det er kjempegodt bare man er forberedt og bruker tid og mye glidemiddel, kan komme som en helt av kun å ha analsex.. er vel noe med tanken på at det er litt kinky som bare gjør meg helt vill...
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Analsex er sååå deilig om det er med rette mannen =) Orgasmene jeg får av det er rett og slett ubeskrivelige =)
mamma til twins Skrevet 12. mai 2008 #8 Skrevet 12. mai 2008 Du må ikke finne på å la det gå for mannen inni deg. Resultatet blir da løs mage og bare elendigheta. Neste gang får du ham til å trekke seg ut, så får du ikke dette problemet.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #9 Skrevet 12. mai 2008 Takk til dere som har svart meg. Jeg syns det er kjempedeilig, men føles også litt "skummelt" når jeg tenker på det. Men det er alltid min kjære som tar initiativ for han er også glad i det, så jeg føler meg trygg på at han tar det rolig og ikke presser på før det er greit for meg. Vi bruker aldri glidekrem, men lang tid. Men det er nok lurt med glidekrem. Til deg lengre nede, kan det være farlig eller er det bare det at jeg blir løs i magen? Jeg liker at han kommer inni meg, og han liker det også. Så så lenge løs mage i én dag er det eneste "gale", skal jeg overleve:-) HI.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #10 Skrevet 12. mai 2008 Bruk kondom så slipper du og få spermen inni deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå