Mamma for 3<3 Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Har gått på pergo før oxo,men da hjalp det ikke på meg. Nå har jeg vært igjennom en lap for en liten stund siden og prøver igjen med pergo nå.. Men er så deppa føler jeg, har lyst til å gråte hele tiden uten grunn. Er vel hormonene som løper løsk allerede, men kan ikke huske at bivirkninge kom så fort sist?? Jeg ønsker så ille en liten baby, er så lei av å prøve..Har prøvd i over 1 1/2 år nå. Men håper jeg får eggløsning av denne pergokuren da:) og i følge mine beregninger skal jeg ca ha EL man-tirs neste uke,og det passer jo bra for mannen min kommer hjem fra jobb på søndag. Gleder meg ille til det oxo:) Så nå krysser jeg fingrer og tær, ja alt utenom bena hihi:)
Dodlimammatil2 Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Hei! Kanskje det ordner seg etter lap? at du har bedre tjans denne gangen? Jeg skal ta min aller første pergo tabelett i morgen, så jeg er også spent som du :-) kanskje vårværet og blomstringen har en positiv virkning på oss masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Jeg tok min første pille lørdag for 9 dager siden.. når regner man med EL da ? Helt år siden sist mensen så jeg må benytte muligheten nå, men husker jo ikk ehelt hva legen sa... Fikk kuren i juni i fjor hehe ting tar tid ja..
Mamma for 3<3 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2008 Jeg har ikke så ille peiling på slikt, men du kan jo ta eggløsningstester. Det gjør ihvertfall jeg for sikkerhets skyld. Har nemlig lest innpå her en plass at EL kan forskyve seg litt når en tar pergo..
Mamma for 3<3 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2008 Håper jo på det:) Men er drit lei av å bli skuffa hver mnd. Men vi får håpe vi begge har flax nå da:) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå