Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Fint eller kjedelig? Min Mormor het det og har altid syns det er så vakkert:) Hva synes dere? sambo har Linnea som favoritt men vet ikke helt hva jeg synes og Linnea...
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Heisann:) Jeg Liker Amalie kjempegodt! syns det er nydellig bare synd det er poppis :0 Linnea er også kjempeflott:) Men tror jeg liker Amalie best og koselig oppkalling:-)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Jeg liker Amalie veldig godt. Og det er et ekstra pluss når det er oppkalling. Synes det er så koselig med oppkalling. Linnea er jeg litt lei, men et helt greit navn. Hadde helt klart gått for Amalie, men man må jo være to om det da;)
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Jeg ville uten tvil valgt Amalie. Det er utrolig nydelig, litt likt mitt navn:-) Linnea er jeg blitt ganske lei av.. Men pent. Dessuten koselig med oppkalling!
prebs Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Jeg synes Amalie er veldig koselig - og mye finere enn Linnea.: )) Ville tatt Amalie.
Vannmann35 Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Synes Amalie er kjedelig fordi det er så mange som heter det nå. Men - når det er oppkalling så blir det liksom litt annet - da er det en historie bak, og ikke noe du velger bare fordi du følger strømmen ;-) Linnea er også ok, men heller Amalie. Ellers, hva med Amelie i stedet - det er enda vakrere og det vil kunne kvalifisere som oppkalling synes jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå