Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Holder på og sy barneklær og skal snart besthemme meg for navn:) For en stund siden var det et sånt innlegg her og ble insperert av noen navn der. Litt uvanlig innlegg men håper på hjelp;) Måne og sol Sirkus Proppel Noen andre forslag? er syr Jente og gutteklær både søte og Tøffe:)
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Proppel er jo herlig:) Ellers har jeg noen forslag her: Lille Sprellemann Bukkene Bruse Mikkel og Mikkeline (Litt tung?) Solstråle Månestråle LYKKE TIL:)
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Trollungen Sjarmøren Hampus Kari&Knut Prins og prinsesse Diamantbarna Dag og natt Smilefjes Go'ungen Sjarmtrolla Migrapolis Koseklubben Sebrastriper Gullunga Tøffinger Søtnoser Hjerteknuserne Kastanje Pontus Findus Kanoppel Filibombombom Lurveleven Lurifaks Kaos Luringen Yrje Knoll og tott
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Oi så mange fine! dette blir kjempe vanskeliig! Likte ALLE:) så kan dere hjelpe meg og velge folkens? (pluss Sirkus, Proppel Og Måne og sol) Tusen takk for mange nydelige forslag! HI
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Jeg likte veldig godt Lurifaks som noen nevnte her.. Det var veldig tøft. Proppel minner meg om en "propp" - dårlige assosiasjoner. Sirkus blir for likt et ordentlig sikrus.. Måne og sol helt ok.. Men litt klisjè. Ville valgt noe originalt noe som Lurifaks.. Dèt likte jeg:o)
Synnøve_Solbakken Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Lykkeliten er fint! www.lykkeliten.no er ledig domene også
Vannmann35 Skrevet 12. mai 2008 #8 Skrevet 12. mai 2008 Hvorfor ikke bare kalle dem "Søte & Tøffe" - synes det var litt stilig jeg. Ellers var "Lykkeliten" et godt forslag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå