Kristine_88 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2008 er ikke så langt på vei... sånn ca 6 + 3...men mens termin er 4 januar...selv trur jeg pjok(inna) kommer 6jan...
Kristine_88 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2008 det er ikke farlig å klemme på magen?? når har du termin da?
babysjuk82 Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Nei,d er ik farlig. Leger og jormor pleier og klemm hardt så. Eg har 3 okt. Spent når d blir ja.
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 12. mai 2008 #8 Skrevet 12. mai 2008 Hvordan går du frem når du spår? Alle sier jeg får en jente, men blir det det? Kan du se? Jeg er 26 år, termin 04.08.08.
Kristine_88 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. mai 2008 okey...jeg klemte litt på magen istad og syns den virker litt mer opplåst og sånn hmm... trampolina aktig..hehe.. ja, det blir spennende å se når du får babyen din... trur du føder litt etter termina altså... kanskje...hvertfall det jeg føler nå.. har du barn fra før da? ei jente som heter carina? eller hvor i søren kom det fra..hehehe.-..husk jeg er ny..hehe
Kristine_88 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. mai 2008 åååh..hei du AK... jeg blir så spent når jeg ser på deg... ååååh- jeg gleder meg sånn... den følelsen der liksom..hehe... begynte å kile i magen altså... ja, jeg trur kanskje du får jente.. nei, altså..jeg pleier å meditere litt først..bare ta noen pusteøvelser...så ber jeg englene hjelpe meg med å få inn ting, også går det egentlig rett og slett av seg selv altså...får bilder og ord i hode... også tolker jeg ut ifra det...får også følelser av ting..slik som den jeg beskrev til deg..
babysjuk82 Skrevet 12. mai 2008 #11 Skrevet 12. mai 2008 Har 3 jenter,ingen carina nei,hehe. Meg du spådd i helga ang barnefar:-P
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 12. mai 2008 #12 Skrevet 12. mai 2008 åååå, så kooosli!! Blir helt rørt her jeg sitter... Har ikke alltid vært så enkelt dette svangerskapet følelsesmessig... men jeg gleder meg ,masse! Barnets far gikk fra meg da jeg var 12 uker påvei, tror du det går bra med meg og lillegull? Vil jeg få den familien jeg ønsker meg tilslutt?
Kristine_88 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 12. mai 2008 ja, det trur jeg..har du hund? jeg så for meg at du ga en hund mat..hehe... en sulten hund gitt..hehe.. hmmm..jeg trur barnefaren er redd og reagerer med sinne...akkurat sånn: nei, detta gidder jeg ikke altså.. familie får du helt sikkert, men det ser jeg beklageligvis ikke noe om nå...
Kristine_88 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 12. mai 2008 ååh...ja, det var han som skulle vært under saksa..hehe... du har en utrolig energi, babysjuk82 trur du jeg har jente eller gutt i magen??
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 12. mai 2008 #15 Skrevet 12. mai 2008 takk for svar! Synes dette er så spennende, har du noe erfaring med healing og kanalisering? jeg har hatt god hjelp av dette før.. vurderer å gå healing kurs, flere venninner som sier det er så bra når man har unger, gi de healing. Kan hunden være død? Foreldrene mine har en hund, men den spiser ikke så mye, men den gamle hunden som døde ifjor var ett matvrak... var veldig glad i henne da... blir ikke klok på barnefar uansett... han snakker om å dra til en by som 12 4 timer unna for å gå skole, får du inn noe ang dette? Blir så frustrert når jeg ikke vet hvordan jeg skal forestille meg hverdagen og samvær når lillegull er kommet ut... litt kontrollfreak... Når har du termin da? din første?
Kristine_88 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #16 Skrevet 12. mai 2008 Ja, det er vår første... så det er mye spenning i lufta ja.. hihi =D Jeg har ikke gått noe kurs, jeg har medfødte evner og er selvlært...det kommer til meg når det er meningen for det, men nå i det siste når jeg har kommunisert med englene har jeg åpnet meg enda mer... sist jeg hadde en dyp meditasjon med engler åpnet de en ny dør med meg...det var HERLIG!... jA, det hjelper å gi barn healing...ja, den hunden jeg får inn er vel sånn omtrent normalt bygd..korthåra og karamell brun ca....
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 12. mai 2008 #18 Skrevet 12. mai 2008 hehe, ja det er kjempe spennende. Gratulerer foresten. Ser det kom inn noen flere tall, mente at barnefar skal flytte 4,5 timer unna... Får du inn noe ang vårt forhold/samarbeid? Hmmm, hundene foreldrene mine har er hvite, med brune flekker... det har vært litt fortvilelse ang hunden de har nå, pga at den er så tynn og spiser lite? men den liker å spise når jeg er tilstede virker det som? Jeg synes dette er litt merkelig...
Kristine_88 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #19 Skrevet 12. mai 2008 hmm..ja, kan hende at du har noe healende krefter...dyr merker det fort vettu...bor foreldra dine i en blokk leilighet med hvite benker og kjøleskap? 4,5time unna ja, det ble bedre..hehe...føler dere kommer til å være litt uenige om ting altså...men at det vil gå bra til slutt...
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 12. mai 2008 #20 Skrevet 12. mai 2008 nope, de bor i ett stort hvitt hus. Men kjøkkenet har hvite benker og skap, men kjøleskapet er brunt, de andre hvitevarene er hvite... jeg bor i kjelleren nå... Jeg er veldig glad i hunder, men ble allergisk i tennårene, utidig altså!! jeg er forberedt på uenigheter i begynnelsen, men håper at det blir som du sier, bra til slutt. Vil sterkt at lillegull skal få ett godt forhold til far, selv om vi ikke bor sammen.
Kristine_88 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #21 Skrevet 12. mai 2008 Ja, jeg skjønner du bekymrer deg... men det vil nok gå bra =) jeg får desverre ikke inn noe mer på hundene... blir så fort sliten av dette...=( men er så moro.
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 12. mai 2008 #22 Skrevet 12. mai 2008 Skjønner du bli sliten, må ta vare på deg selv og lillebebis. takk for svar, å takk englan også. Ønsker dere alt godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå