Madam-mim Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Ikke rart det har sprengt i eggstokkene i de siste dagene. Fare for en smule overstimulert, og må møte opp tidlig på onsdag for å ta blodprøve. Og fikk beskjed om å drikke 3 liter vann hver dag nå. Håper alt er i orden så innsettingen går som normalt på onsdag. Blir spennende å høre antall befruktninger i morgen da:) Måtte alle gode ting være tre!
C *baby i magen* Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 gratulerer, det er jo kjempe bra. ja du får drikke masse vann. lag deg ei mugge med vann så du ser den mugga hele tiden så er det lettere å få det i seg. lykke til
Madam-mim Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2008 Takk takk! Ja, får ordne meg en mugge vann, er nok lurt det. Lykke til til deg også som ruger:)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Grattis med mange egg ninen-og lykke til med vanndrikkingen. ) Krysser fingrene for flott befruktning !
Attekattenoa Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Gratulerer med uttaket!!! Det var bra levert=) Samme antall som de fikk ut hos meg også ;-) Jeg var også en smule overstimulert og hadde litt væske i livmorhulen under uttaket - derfor var det veldig usikkert om det ble noe tilbakeføring. Måtte tilbake på ny UL, men heldigvis hadde væsken blitt borte!!! Jeg drakk masse vann, etter råd fra en bimmer:-) Lykke til med befruktning og innsett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå