Gå til innhold

Hvorfor virker ikke reductilen på meg da??


sedira

Anbefalte innlegg

Tar det veldig lang tid før reductilen begynner å virke? jeg har ikke gått ned et eneste gram, å er godt i gang med 15 mg tablettene. Har brukt de i 3 uker ca.! også 1 mnd. med 10 mg før det. Merker ingen forskjell på søtsuget og matsuget:(

 

Huff, hadde så inderlig håpet at de skulle virke på meg. Er det bare å gi opp, eller er det jeg som er litt utolmodig??

 

Begynte dere å ta av kilo med engang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå begynner det bli en stund siden jeg gikk på disse pillene, men jeg synes huske at jeg fikk en effekt ganske umiddelbart, og jeg gikk vel ned ca 10 kg de første 2 mnd. Så i mine ører høres det vel ut som du ikke får noen særlig god hjelp i reductil... Har du hørt med legen om andre alternativer? Acomplia, Xenical? Evt reductil i kombinasjon m Xenical?

 

Men, når dette er sagt, jeg har jo bare min egen erfaring å komme med her - det kan godt være det er andre her inne som det har tatt lengre tid for å få effekt! Og uansett om pillene virker eller ei - ikke gi opp!

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei.Jeg har også tidliger prøvd Reductil uten noe resultat. Hør med legen om du kan få prøve Acomplia.Den har færre bivirkninger og skal være bedre enn både Reductil og Xenical.Dessverre tålte ikke jeg Acomplia, men jeg reagerer på det meste av legemidler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar jenter :) skal høre med legen min om acomplia neste gang jeg skal inn til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...