prebs Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Jeg synes Maja er koselig, liker ikke Isabella. Og jeg er ikke glad i bindestrek i dobbeltnavn, ville iallfall ha kuttet den.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Forferdelig!!! Hadde aldri trodd at ei på 40 vurderte noe så harry som Isabell-a.. Er ikke det navnet forebeholdt mødre på under 22 lavutdannede blondiner...
godiva med 3 gull Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Anonym!!! Ifølge svaret ditt regner jeg med du går under disse såkalt unge lavutdannede blondinene. Skal du være så frekk så kan du i det minste være tøff nok til å singe med nick!! HI. Synes Maia/Maya er kjempefint. Liker Maya Isabell bedre. Synes det er enklere, og klinger bedre enn Maya Isabella :=) Synes også uten bindestrek. Fint navn, og håper du får bruke det!!!!
40år og vil ha barn! Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2008 he he morsom du.... ja ja .......... gidder ikke bry meg hehe,,,,,.. enig det med bindestrek... best uten tror jeg,, tror jeg liker best bare Maja,,, mange fine navn, men her i huset har alle ungene kosenavn, så tror det er like greitt å bare bruke det.. jeg liker best enkle korte navn.... får tenke mer på det....
40år og vil ha barn! Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2008 det første over var ment til "anonym" sef..........
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #8 Skrevet 12. mai 2008 Maja Isabella.. Hm.. Jeg liker ikke Isabell/Isabella, synes det er harry. Maja er et koselig og flott navn. Dropp for all del bindestreken! Du kan gjerne bruke det, pent navn..
Synnøve_Solbakken Skrevet 12. mai 2008 #9 Skrevet 12. mai 2008 Maja alene er fint. Både Isabella og bindestreken er jalla.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #10 Skrevet 12. mai 2008 Finere med Maja Isabell, men ville ikke hatt bindestrek tor jeg (?)
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #11 Skrevet 12. mai 2008 Jeg liker Isabella veldig godt selv om mange syns det er harry. Maja er også fint, men syns komboen ble litt tung selv om den kan fungere. Maja Isabelle er bedre.
Vannmann35 Skrevet 12. mai 2008 #12 Skrevet 12. mai 2008 Liker hverken Maja eller Isabella, så for min del ble dette helt feil. maja er alt for kjerringaktig og Isabella er og blir en iskrem.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #13 Skrevet 12. mai 2008 Liker ikke Maja...vanskelig navn å bruke,søtt på ei på to lissom...men rart på ei som er 42,hvis du skjønner?? Isabella er så utrolig harry...huff huff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå