Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Lest litt innpå her og har så lyst til at også du skal spå meg... har fått litt ulike svar her da, men følte bare på meg at det var deg jeg måtte spørre (aner ikke hvorfor???) Birthe: 24.07.81 Han: 26.02.81 Vi har så lyst på barn, og prøver i vei =) Inne i 2.pp (dag 4 bare...) og jeg da, født i løven og utålmodigheten selv, hehe =) Vil så gjerne vite..Ser du noe annet også evt.? Noe jeg/vi bør gjøre eller annet?? Kunne du spådd meg?? I såfall - tuuuusen takk =) Store klemmer=)
0406 Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Får opp august mnd jeg. Skjønner at ventetiden virker som en evighet ja. Husker det fra jeg prøvde selv:) Har du prøvd Wild yam (helsekost) og andre kjerringråd? Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 hei igjen og tusen takk for svar, og kjapt svar ikke minst =) Hehe, går igjennom lister for hva jeg skal prøve ut, alt fra grapefruktjuice før EL, mariatistel (eller hva det heter) og Solvipect hostesaft Men mener du Wildjam kanskje kan hjelpe på?? =) isåfall skal jeg prøve det Kanskje med en innsats og rette kjerringrådet blir jeg gravid før august?? ;) Takker igjen for svar... Klem
0406 Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 hei! Får opp at du kanskje blir gravid før hvis du prøver kjerring råd. Fikk mest positivt opp på Wildyam. Håper det klaffer for dere snart. Husk å ikke stress:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå