Gå til innhold

bag til edge duo eller classic på citycross??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I katalogen til emmaljunga er det kun nevnt city bag, men jeg ville hørt med en forhandler for å være sikker. Trodde vel egentlig ikke at bagene til de andre vognene ble solgt løst, de er i alle fall ikke nevnt som eget produkt i katalogen. Innermålene er faktisk ikke så veldig ulike, tror nok bagen virker en del mindre fordi den blir lavere på city cross understellet. I tillegg veier den en del mindre, så yttermålene blir mindre. Den er i hovedsak bare 4 cm kortere.

Mål på bagene....

city cross 75 x 33 x 19

mondial duo, edge duo og smart duo 79 x 33 x 20

Tror ikke det går.., men ring en av butikkene å hør for det kan jo være kjekt å vite.

Men det skiller ikke så mye hvis man måler. Det ser mest slik ut..., men kan være du vet det... :)

75x33x19 (city bag) 12,6 kg

79x33x20 (edge) 16,2 kg (m/classic understell) 18,5 kg (m/sportsunds.)

(mondial og smart har samme størrelse på bagen som edge )

På citycross kan man velge to forskjellige farger på bag og sittedel. Det kan man ikke på edge.

Edge har termobunn. Det har ikke ctiybaggen.

Jeg er fortsatt i tvil om jeg skal velge edge m/classic eller citycross. Hadde egentlig bestemt meg for edge, men nå lurer jeg på om de 4 cm veier opp mot vekta... hmmmm.... :) Begynner å helle for citycrossen. Fortell meg hva du velger da! :)

Jeg har citycross og er veldig fornøyd! Har brukt den me bag i to mnd og den er brei og har god plass ve hodet, den smalner litt inn ve beina, men der trenger de jo ikke så god plass i bredden da!

Tenkte hvis noen var villig til å selge en bag til edge løst el no, men hvis d ikke er mer forskjell er d kanskje ikke no vits... Syns bare d virker som at de som har edgen eller classic bruker bagen til de er mermere 1år?? Tror ikke jeg får brukt min lenger enn 6mnd...

Hilsen innleggeren;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...