phantomet Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Nå har vi hatt noen deilige dager her i phantomhulen. Alle mann alle er hjemme, så det er full fart fra morgen til kveld. Det er ikke fritt for at det noen ganger blir litt vel hektisk med fire unger, bikkje, stor tvillingmage, hus, hage og andre sysler. Men det rare er at det går på et vis.. Idag har vi ordnet i hagen. Vært på Hagesenteret og kjøpt inn ymse blomster og sekker med jord, torv og bark. Og da vi var der fikk Junior på fire titte på to nydelige tvilling-gutter på 2 mnd. De var aldeles skjønne, og jeg grep sjansen til å snakke med mammaen om hvordan det var å ha to babyer samtidig...*ler* Hun var en oppegående dame, som snakket varmt om kosen ved å ha tvillinger, men la ikke skjul på at det var slitsomt også. Det ble veldig mye mer virkelig der vi stod og pratet sammen, at om få uker er det jeg som har to babyer å ta vare på utenfor magen...oioioi Vel tilbake kom svigerfar ilende til for å hjelpe med prosjektene, så nå har vi klippet gress, gravd opp noen roser som har fått nytt sted å bo, fylt noen hull som bikkja har laget, fylt noen krukker med sommerblomster, satt noen stauder, flyttet trampolinen, spylt gårdsplassen og lagt ut noe av barken i beddene.. Ikke akkurat lure ting for en tvilling-gravid å drive med, men stort sett fikk jeg kommandere, peke og mene noe om hva som skulle gjøres hvor...*smiler* Vi har hatt tre unger her i tillegg til egne fire, så det har vært livat her idag også... De største var flinke og hjalp til med forskjellige ting, men endte tilslutt med ordentlig vannkrig på gårdsplassen...*ler* Så har vi hatt svigers her på grillfest, noe ungene synes er veldig stas! Riktignok mener svigermor at hun ikke tåler hvitløk i mat...men siden hun tror at vi aldri serverer dette har hun aldri klaget eller merket noe ubehag. Idag var den "lune" potetsalaten proppet med hvitløk, og kjøttet marinert i to døgn i det samme pluss annet krydder...men ned gikk det på høykant...(Svigerfar bare hysjer på meg når jeg vil avsløre hemmeligheten...) Nå har phantom-mannen og de to eldste kost seg med film, mens jeg har lest litt her inne og vasket litt tøy. Snart senker roen seg her helt for kvelden...og da våkner T&T til liv så det holder..... Jeg skal prøve å få med meg treffet på tirsdag. Håper å se flere av dere der da! Klem klem
moden mamma Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Tusen takk for et lite innblikk i livet hjemme hos Phantomet! Morsomt lesestoff.. Det slår meg at du har et rikt liv... Sjåast på tirsdag! klem
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Imponerende hva dere har fått til i helgen! Herlig at du har godt om energi og en flott familie! For meg høres det utrolig tungt og slitsomt ut... Førsøkte meg på å rense litt ugress i et bedd i dag. Klarte ca 0,5 m2 sen fikk jeg gi opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå